لوح تقدیر تبریک روز معلم

شناسه مطلب : 443459
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :47 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/04
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح لوح تقدیر

طرح لایه باز لوح تقدیر روز معلم یکی از راه‌های خلاقانه برای ارج نهادن به اساتید و مربیان است که در هر ساله در روز معلم یا مناسبت‌های مشابه به کار می‌رود. این طرح به شیوه‌ای ویژه طراحی می‌شود که اسم معلم و جزئیات دیگر مانند مدرسه یا موسسه آموزشی روی آن قرار می‌گیرد. در ادامه، به چند جنبه از این طرح و کاربردهای آن در تبلیغات می‌پردازیم.

اولین نقطه قابل توجه درباره طرح لایه باز لوح تقدیر، استفاده از طراحی‌های جذاب و منحصر به فرد است. این لوح‌ها معمولاً با استفاده از فونت‌ها، رنگ‌ها و الگوهای زیبا طراحی می‌شوند که چشم را به خود جلب می‌کنند و از زیبایی‌های بصری برخوردارند. این جنبه ظاهری می‌تواند در تبلیغات یک مدرسه، موسسه آموزشی یا سازمان مربوطه برای جذب مشتریان یا جلب توجه اهداف خود مفید باشد.

دومین مزیت از طرح لایه باز لوح تقدیر، قابلیت سفارشی‌سازی آن است. از آنجا که این طرح به صورت لایه باز طراحی می‌شود، امکان ویرایش جزئیات مختلف نظیر نام معلم، موقعیت شغلی یا حتی لوگوی موسسه وجود دارد. این ویژگی اجازه می‌دهد تا هر کسی بتواند با توجه به نیاز خود لوح تقدیر خود را سفارش دهد، که این نقطه در تبلیغات و ترویج خدمات آموزشی بسیار موثر است.

سومین نکته این است که لوح تقدیر به عنوان یک هدیه معنادار برای معلمان و اعضای هیئت تدریس مورد توجه قرار می‌گیرد. طراحی زیبا و شخصی‌سازی این لوح‌ها باعث می‌شود که آنها ارزشمندتر و به یاد ماندنی‌تر به نظر بیایند. در تبلیغات، این نکته می‌تواند به عنوان یک عامل مهم برای جلب مشتریان جدید یا تقویت ارتباط با مشتریان فعلی مورد استفاده قرار گیرد.

در نهایت، استفاده از لوح تقدیر به عنوان یک عنصر تبلیغاتی می‌تواند اعتبار و ارزش یک موسسه آموزشی را بهبود بخشد. با نمایش احترام به معلمان و ارباب رجوعان، یک موسسه نشان می‌دهد که به اعضای خود ارزش می‌دهد و این می‌تواند به عنوان یک نقطه قوت در تبلیغات و رابطه با مشتریان آن محسوب شود.

طرح  لوح تقدیر ، توسط تیم ایران طرح جهت استفاده اداره ها و سازمانها جهت تقدیر و تشکر از کارمندان طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز تقدیر نامه

طرح لوح تقدیر شامل: کادر مذهبی، تذهیب، حاشیه تذهیب، گل، جلوه نور و متن تقدیر و تشکر می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ لوح تقدیر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی نیز استفاده نمایید.

 

لوح تقدیر ، طرح لایه باز لوح تقدیر ، لوح سپاس ، طرح لایه باز لوح سپاس ، تذهیب ، اسلیمی ، نقوش اسلیمی ، نقوش مذهبی ، حاشیه تذهیب 

مشخصات فنی طرح  لوح تقدیر

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم

سایز:                                47 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لوح سپاس
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم در طرح تقدیرنامه
  • استفاده از تذهیب و نقوش مذهبی در طراحی لوح
  • طراحی ساده و کاربردی تقدیر نامه

لوح تقدیر روز معلم , طرح لوح تقدیر روز معلم , تقدیر نامه , طرح لایه باز لوح سپاس , لوح تقدیر لایه باز , لوح تقدیر ایرانی , لوح سپاس , لوح تقدیر لایه باز , طرح لوح تقدیر psd , روز معلم , طرح لوح سپاس لایه باز , لوح سپاس , متن لوح سپاس , تقدیرنامه لایه باز , طرح لوح تقدیر , طرح psd لوح تقدیر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325