طرح کتیبه ماه محرم

شناسه مطلب : 424560
ابعاد :70 در 1500 سانتی متر
رزولیشن :50 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSB
حجم فایل :55 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/04/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کتیبه ماه محرم

 

ماه محرم، یکی از ماه‌های مهم و معنوی در تقویم اسلامی است که در آن مراسم و عزاداری‌های عمومی برگزار می‌شود. این ماه به خاطر رویداد تأسیسیه و تلخی‌هایی که در آن رخ داده است، برای اهل بیت علیهم السلام و شیعیان سراسر جهان بسیار مهم و مقدس است. در این ماه، خاطره استشهاد سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش در عاشورا و کربلا زنده می‌شود.

در این روزها، بسیاری از شیعیان به شیوه‌های مختلفی از جمله برپایی مجالس عزاداری، تلاوت قرآن و نوحه‌سرایی به این رویداد تأسیسیه و عزاداری می‌پردازند. یکی از روش‌های متداول برای اطلاع‌رسانی و جلب توجه به این مراسمات، چاپ بنرهای مرتبط با محرم است. بنرها، با استفاده از عکس‌ها و شعارهای مرتبط با عزاداری و شهادت امام حسین علیه السلام، توانسته‌اند توجه عمومی را به این رویداد بزرگ جلب کنند.

چاپ بنر برای ماه محرم و عزاداری های آن تأثیر بسیار مثبتی بر روند برگزاری مراسمات دارد. این بنرها با نمایش عکس‌ها و شعارهای مناسب، شیعیان را به شرکت در مراسمات عزاداری و عمومی کربلا و کربلایی‌ها تشویق می‌کنند. همچنین، این بنرها برای آن دسته از افراد که اطلاع‌رسانی دقیقی از زمان و مکان برگزاری مراسمات ندارند، اطلاعات لازم را فراهم می‌کنند. به این ترتیب، چاپ بنرها به شیوه‌ای کارآمد در افزایش شرکت‌کنندگان و آگاهی عمومی نسبت به این مراسمات مؤثر است.

طرح لایه باز کتیبه محرم، جهت استفاده امت عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح کتیبه محرم

طرح کتیبه محرم شامل:کادر مذهبی، کادر تذهیب، نقوش مذهبی، کادر دایره ای اسلیمی، کادر اسلامی و شعر  می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کتیبه(به صورت افقی)، دربنر محرم و استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با امت بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

کتیبه لایه باز ایام محرم، کتیبه محرم، طرح کتیبه محرم، متن ثلث لبیک یا حسین، متن ثلث هل من ناصر ینصرنی، متن نستعلیق زیارت عاشورا، کادر تذهیب، کادر مذهبی،

مشخصات فنی کتیبه محرم

ابعاد:                                70 در 1500 سانتی متر

رزولیشن:                          50 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               55 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کتیبه لایه باز افقی عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز و طرح کتیبه
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر کتیبه محرم
  • استفاده مناسب از تذهیب، کادر تذهیب و نقوش مذهبی در طرح کتیبه محرم

بنر محرم , طرح اسلیمی , کتیبه محرم , طرح کتیبه ماه محرم , کتیبه , محرم , کتیبه ماه محرم , کادر تذهیب , دانلود طرح کتیبه محرم , دانلود طرح کتیبه ماه محرم , طرح کتیبه محرم , طرح کتیبه , کادر اسلیمی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325