طرح کتیبه دهه فاطمیه

شناسه مطلب : 451525
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :167 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کتیبه دهه فاطمیه

دهه فاطمیه، ایامی است که به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها) گرامی داشته می‌شود. این دهه، که دو بار در سال برگزار می‌شود، فرصتی برای پیوند بیشتر با اهل بیت (علیهم‌السلام) و شناخت شخصیت والا و آموزه‌های اخلاقی حضرت فاطمه (س) است. در این ایام، مراسم‌های عزاداری، روضه‌خوانی و جلسات مذهبی برگزار می‌شود که در آنها زندگی و سیره ایشان به عنوان الگوی کامل زنان و مسلمانان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

چاپ بنر به عنوان ابزاری مؤثر در برگزاری مراسم‌های دهه فاطمیه، نقش بسزایی در ترویج و انتقال پیام این ایام به عموم مردم دارد. بنرهایی که در مساجد، حسینیه‌ها، و مکان‌های عمومی نصب می‌شوند، معمولاً شامل اشعار مذهبی، نقل‌قول‌هایی از حضرت فاطمه (س)، و تصاویر مرتبط با این واقعه هستند. این بنرها با طراحی‌های زیبا و معنوی می‌توانند حس تعلق و ارادت به اهل بیت را در جامعه تقویت کرده و به آگاهی‌بخشی درباره شخصیت ایشان کمک کنند.

بنرهای دهه فاطمیه علاوه بر ایجاد فضای معنوی، به حفظ فرهنگ عزاداری و ترویج ارزش‌های اخلاقی مرتبط با اهل بیت کمک می‌کنند. این ابزار تبلیغاتی می‌تواند در جلب توجه جوانان و نسل جدید به مفاهیم دینی و ارزش‌های فاطمی موثر باشد و افراد را به حضور در مراسم‌های دهه فاطمیه تشویق کند. در نتیجه، چاپ بنر برای این موضوع می‌تواند به افزایش همبستگی مذهبی و تقویت روحیه معنوی در جامعه کمک کند.

کتیبه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح کتیبه ایام فاطمیه

طرح بنر سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا شامل:

تذهیب نقوش اسلیمی و نقوش مذهبی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر سالگرد حضرت فاطمه زهرا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح کتیبه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               167 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کتیبه ایام فاطمیه
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی کاربردی کتیبه لایه باز دهه فاطمیه

دهه فاطمیه , کتبیه دهه فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) , طرح بنر شهادت حضرت فاطمه , بنر دهه فاطمیه , بنر لایه باز دهه فاطمیه , بنر لایه باز شهادت حضرت فاطمه , شهادت حضرت فاطمه زهرا , شهادت حضرت فاطمه , کتیبه , بنر شهادت حضرت فاطمه , طرح بنر دهه فاطمیه , طرح کتیبه دهه فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه , بنر شهادت حضرت زهرا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325