طرح کارت ویزیت پیش دبستانی

شناسه مطلب : 429411
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : زرد بنفش
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :12 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/31
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

کارت ویزیت مهد کودک

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل پیش دبستانی، نقش بسیار مهمی در جذب و اطلاع‌رسانی به والدین و افزایش شناخت برند مهدکودک یا پیش‌دبستانی دارند. این ابزارها تاثیرات مثبتی در ایجاد اعتماد، جلب مخاطبان و بهبود ارتباط با والدین دارند. 

  1. جلب توجه و جذب مخاطبان: تبلیغات با استفاده از تصاویر و متن‌های جذاب، می‌توانند توجه و تماشای والدین را جلب کنند. تصاویری از فضای آموزشی و بازی‌های آموزشی در پیش‌دبستانی، باعث تشویق به بررسی بیشتر و درک عمیق‌تر از خدمات و فضاهای مهدکودک می‌شوند.

  2. ارتقاء شناخت برند و اعتماد والدین: کارت ویزیت با لوگو و اطلاعات مهدکودک، به والدین اعتماد می‌بخشد که مهدکودک یا پیش‌دبستانی دارای تخصص و تجربه مناسبی برای تربیت کودکان است. این کارت‌ها باعث ارتقاء شناخت برند و تشویق به تجربه خدمات مهدکودک می‌شوند.

  3. اطلاع‌رسانی و ارتباط مستقیم با والدین: کارت ویزیت با اطلاعات تماس و آدرس مهدکودک، امکان ارتباط مستقیم با والدین را فراهم می‌کند. این امکان به والدین کمک می‌کند تا به راحتی اطلاعات در مورد برنامه‌های آموزشی، فضاهای بازی و شیوه‌های تربیتی دریافت کنند.

به طور کلی، تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل پیش دبستانی باعث جذب مخاطبان جدید، ارتقاء شناخت برند، افزایش اعتماد و ارتباط موثر با والدین می‌شوند. این ابزارها با توجه به حساسیت این دوره از تربیت کودکان، نقش مؤثری در ایجاد ارتباط مثبت با جامعه و والدین دارند.

طرح کارت ویزیت مهد کودک، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از مشاغل توسط ایران طرح طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز کارت ویزیت مهد کودک

طرح کارت ویزیت مهدکودک شامل : وکتور مناسب ،  لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت مهد کودک

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                بنفش ، زرد

سایز:                               12 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات کارت ویزیت لایه باز مهد کودک
  • هم نشینی مناسب رنگ بنفش  و زرد با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • استفاده مناسب از وکتور مرتبط در طرح کارت ویزیت مهد کودک
  • طراحی شیک و کاربردی کارت ویزیت

کارت ویزیت پیش دبستانی , مهدکودک , دانلود کارت ویزیت پیش دبستانی , مهد کودک , کارت وبزیت مهد کودک , پسوندPSDکارت ویزیت مهدکودک , کارت ویزیت لایه باز مهدکودک , پیش دبستانی , طرح کارت ویزیت مهد کودک , طرح لایه باز کارت ویزیت مهدکودک ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325