طرح کارت ویزیت مدرسه والیبال

شناسه مطلب : 448281
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : زرد آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :47 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/05/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

طرح کارت ویزیت مدرسه والیبال

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت‌ ها برای آموزشگاه‌ های والیبال ابزارهای مهم و مؤثری در جذب دانش‌آموزان جدید و تقویت ارتباط با دانش‌آموزان و والدین فعلی هستند.

کارت ویزیت‌ های حرفه‌ ای به آموزشگاه‌ های والیبال کمک می‌ کنند تا اطلاعات کلیدی مانند نام آموزشگاه، آدرس، شماره تماس، و ساعات کلاس‌ ها را به‌ طور مؤثر و به یاد ماندنی به مشتریان بالقوه ارائه دهند.

طراحی کارت ویزیت باید به گونه‌ ای باشد که نمایانگر روحیه ورزشی و حرفه‌ ای آموزشگاه باشد، با استفاده از تصاویری از بازی والیبال و رنگ‌ های متناسب با این ورزش، که می‌ تواند تأثیر مثبتی بر روی مخاطبان بگذارد.

کارت ویزیت‌ ها به آموزشگاه‌ های والیبال این امکان را می‌ دهند تا در میان رقبا برجسته شوند و از سایر دوره‌ های آموزشی مشابه متمایز گردند.

با درج اطلاعات اضافی مانند جزئیات دوره‌ های آموزشی، مدرسین، و مزایای شرکت در کلاس‌ ها، کارت ویزیت می‌ تواند به جذب دانش‌ آموزان جدید و والدین آن‌ ها کمک کند.

همچنین، طراحی کارت ویزیت با تأکید بر ویژگی‌ های منحصر به فرد و کیفیت آموزش، می‌ تواند به تقویت اعتماد و علاقه مخاطبان به آموزشگاه کمک کند.

علاوه بر این، کارت ویزیت‌ ها به آموزشگاه‌ های والیبال این امکان را می‌ دهند که تبلیغات خود را به‌ طور مؤثر و هدفمند انجام دهند.

توزیع کارت ویزیت در مکان‌ های مرتبط با ورزش، مانند باشگاه‌ های ورزشی، مدارس، و مراکز تفریحی، می‌تواند به افزایش آگاهی از برند و جذب دانش‌آموزان جدید منجر شود.

این ابزار تبلیغاتی کم‌ هزینه و با دوام می‌ تواند تأثیرات طولانی‌ مدتی بر روی موفقیت و رشد آموزشگاه داشته باشد و به حفظ ارتباط با دانش‌ آموزان و والدین کمک کند.

طرح کارت ویزیت مدرسه والیبال، توسط تیم ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این مکان ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح کارت ویزیت مدرسه والیبال

طرح کارت ویزیت مدرسه والیبال شامل:

عکس توپ والیبال و وکتور مرتبط با طرح کارت ویزیت، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت عمودی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید.

طرح بدون تغییر سایز مناسب چاپ کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت برجسته، کارت ویزیت براق و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

 

 

مشخصات فنی کارت ویزیت لایه باز مدرسه والیبال

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                زرد ، آبی

سایز:                               47 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت مدرسه والیبال
  • هم نشینی مناسب رنگ زرد و آبی با طرح کارت ویزیت
  • استفاده مناسب از عکس توپ والیبال در طراحی کارت ویزیت
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت

کارت ویزیت psd , آموزش والیبال , طرح کارت ویزیت , کارت ویزیت مدرسه والیبال , کارت ویزیت ایرانی , طرح لایه باز کارت ویزیت مدرسه والیبال , کلاس والیبال , کارت ویزیت فارسی , طرح کارت ویزیت مدرسه والیبال ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325