طرح کارت ویزیت قصابی و سوپر گوشت

شناسه مطلب : 445364
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :62 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح کارت ویزیت سوپر گوشت

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل سوپر گوشت نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان و ایجاد ارتباط موثر با آن‌ها ایفا می‌کند. کارت ویزیت‌ها به سوپر گوشت‌ها این امکان را می‌دهند که به شکلی حرفه‌ای و قابل اعتماد در نظر مشتریان ظاهر شوند. طراحی جذاب و ساده کارت ویزیت‌ها با درج اطلاعات کامل مانند نام فروشگاه، آدرس، شماره تماس، ایمیل و شبکه‌های اجتماعی می‌تواند اولین برداشت مثبت را در ذهن مشتریان ایجاد کند. این امر به ویژه در حوزه مواد غذایی که کیفیت و بهداشت محصول اهمیت ویژه‌ای دارد، بسیار موثر است.

چاپ کارت ویزیت برای سوپر گوشت‌ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی کارآمد عمل می‌کند. این کارت‌ها می‌توانند به راحتی در هنگام خرید به مشتریان ارائه شوند و مشتریان می‌توانند اطلاعات تماس فروشگاه را همیشه در دسترس داشته باشند. کارت‌های ویزیت می‌توانند شامل اطلاعاتی درباره انواع گوشت‌های موجود، تخفیف‌های ویژه، و ساعات کاری فروشگاه باشند. همچنین، سوپر گوشت‌ها می‌توانند کارت ویزیت‌های خود را در رویدادهای محلی، نمایشگاه‌های غذایی و بازارهای کشاورزان توزیع کنند تا نام و برند خود را به افراد بیشتری معرفی کنند.

از نظر اقتصادی، چاپ کارت ویزیت یکی از روش‌های مقرون به صرفه و موثر برای تبلیغات در شغل سوپر گوشت است. هزینه چاپ کارت ویزیت نسبتاً پایین است و می‌توان آن را در مقادیر بالا تهیه و توزیع کرد. این کارت‌ها می‌توانند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مؤثر در هر زمانی استفاده شوند و به راحتی بین مشتریان پخش شوند. با استفاده از کارت ویزیت‌ها، سوپر گوشت‌ها می‌توانند شبکه ارتباطی خود را گسترش داده و مشتریان بیشتری را جذب کنند. این تبلیغات مؤثر منجر به افزایش فروش و بهبود سودآوری سوپر گوشت‌ها خواهد شد.

کارت ویزیت سوپر گوشت، توسط طراحان ایران طرح جهت بازاریابی فروشگاه ها و یا تبلیغات در سطح شهر توسط کاسبان این شغل طراحی و در دسترس کابران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر به کار رفته در طرح کارت ویزیت سوپر گوشت

طرح کارت ویزیت سوپر گوشت شامل: بک گراند قرمز ، عکس باکیفیت گوشت قرمز،  لیبل و شیپ های زیبا و کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر این فروشگاه ها استفاده نمایید. طرح بدون تغییر سایز مناسب چاپ کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت برجسته، کارت ویزیت براق و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

کارت ویزیت سوپر گوشت، طرح لایه باز سوپر گوشت، طرح کارت ویزیت قصابی، بک گراند سفید و آبی، عکس باکیفیت گوشت قرمز، لیبل و شیپ های زیبا و کاربردی

 

مشخصات فنی کارت ویزیت قصابی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز

سایز:                               62 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت قصابی
  • همنشینی مناسب رنگ قرمز با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از شیپ های کاربردی و رنگ های مناسب و عکس باکیفیت گوشت که مرتبط با شغل قصابی می باشد.
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی طرح کارت ویزیت سوپر گوشت

طرح کارت ویزیت قصابی , کارت ویزیت , گوشت , سوپر گوشت , قصابی , کارت ویزیت psd , طرح لایه باز کارت ویزیت قصابی , کارت ویزیت لایه باز , طرح کارت ویزیت سوپر گوشت , طرح کارت ویزیت , کارت ویزیت قصابی , کارت ویزیت سوپر گوشت , کارت ویزیت گوشت فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325