طرح کارت ویزیت فروشگاه کیف و کفش PSD

شناسه مطلب : 418931
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :143 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

کارت ویزیت فروشگاه کفش

فروشگاه کیف و کفش یکی از شغل‌های پر درآمد و پرطرفدار در صنعت پوشاک است. با توجه به رقابت بالای این صنعت، تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌تواند تاثیر بسیاری در رشد و توسعه این شغل داشته باشد. در ادامه سه تاثیر مهم این ابزارهای تبلیغاتی برای فروشگاه کیف و کفش را بررسی می‌کنیم:

۱. جذب مشتری: یکی از تاثیرات اصلی چاپ کارت ویزیت و تبلیغات در فروشگاه کیف و کفش، جذب مشتریان جدید است. با ارائه کارت ویزیت به مشتریان و تبلیغات در محل‌های مناسب، افراد بیشتری با نام و برند فروشگاه آشنا می‌شوند و احتمال خرید از این فروشگاه را بیشتر می‌کنند.

۲. افزایش فروش: تبلیغات و چاپ کارت ویزیت به دلیل جذب مشتریان جدید و ارائه اطلاعات دقیق و جامع درباره فروشگاه، می‌تواند به افزایش فروش و درآمد فروشگاه کمک کند. با جلب توجه و جذب مشتریان جدید، فروشگاه به رشد و توسعه بیشتری دست می‌یابد.

۳. تبیین ارزش افزوده: چاپ کارت ویزیت و تبلیغات، فرصت مناسبی برای تبیین ارزش افزوده فروشگاه است. با ارائه اطلاعات درباره محصولات، خدمات و نکات خاص فروشگاه، مشتریان بهتر می‌توانند با فروشگاه آشنا شوند و بهترین تجربه خرید را داشته باشند. به علاوه، با تبیین ارزش افزوده، افراد می‌توانند بهتر تصمیم‌گیری کنند

طرح کارت ویزیت گالری کفش، جهت بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه ها توسط پارس گرافیک طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت فروشگاه کفش

طرح کارت ویزیت کفش فروشی شامل:عکس با کیفیت کیف و کفش مجلسی ،  لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت کفش فروشی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               143 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات کارت ویزیت لایه باز فروشگاه کیف و کفش
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت کیف و کفش مجلسی در طرح کارت ویزیت فروشگاه کیف و کفش
  • طراحی شیک و کاربردی کارت ویزیت
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  •  

 


گالری کفش , کارت ویزیت فروشگاه کفش , فروشگاه کفش , کفش فروشی , کارت ویزیت گالری کیف و کفش , کارت ویزیت psd , کارت ویزیت کفش فروشی , گالری کیف و کفش , گالری کفش , کارت ویزیت لایه باز , کارت ویزیت , کفش , کارت ویزیت گالری کفش , کارت ویزیت گالری کفش ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325