طرح کارت ویزیت فروشگاه چمدان

شناسه مطلب : 437789
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : بنفش
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :20 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

کارت ویزیت فروشگاه چمدان

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در صنعت فروشگاه چمدان می‌تواند به‌عنوان ابزارهای مؤثر در جذب مشتریان، افزایش شناخت برند، و ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان عمل کند. 

  1. جلب توجه و جذب مشتریان: تبلیغات به وسیله مختلف مانند تبلیغات در رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی، و سایر کانال‌های ارتباطی، می‌توانند مشتریان جدید را به فروشگاه چمدان جذب کنند. چاپ کارت ویزیت با طراحی زیبا و اطلاعات کلیدی در مورد محصولات و خدمات فروشگاه، یک وسیله فشرده و موثر برای ارائه اطلاعات به مشتریان پتانسیل است. این کارت‌ها می‌توانند باعث جلب توجه و حفظ یک حضور بصری مداوم برند در ذهن مشتریان شوند.

  2. افزایش شناخت برند: چاپ کارت ویزیت با طراحی منحصر به فرد و حرفه‌ای، به عنوان یک ابزار هویت بصری برند عمل می‌کند. این کارت‌ها می‌توانند عناصر گرافیکی بصری، لوگو، و شعارهای برند را حاوی باشند و در ذهن مشتریان ثابت شوند. به‌طور کلی، افزایش شناخت برند به وسیله تبلیغات و کارت ویزیت باعث ایجاد اعتماد و تعامل بیشتر با مشتریان می‌شود.

  3. ارتباط مستقیم و افزایش بازخورد: کارت ویزیت به عنوان یک ابزار ارتباطی مستقیم، شما را به شیوه‌ای شخصی‌تر با مشتریان متصل می‌کند. در زمانی که مشتریان به فروشگاه مراجعه می‌کنند یا از خدمات آن استفاده می‌کنند، این کارت‌ها به آنها این امکان را می‌دهند که با کارکنان فروشگاه به سهولت ارتباط برقرار کنند و نظرات، پیشنهادات یا انتقادات خود را به آنها اطلاع دهند. این ارتباط مستقیم بازخورد مشتریان را فراهم می‌کند که می‌تواند در بهبود خدمات و بهبود عملکرد فروشگاه تأثیرگذار باشد.

طرح کارت ویزیت فروشگاه چمدان، جهت بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه ها توسط ایران طرح طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت فروشگاه چمدان

طرح کارت ویزیت کفش فروشی شامل:عکس با کیفیت چمدان ،  لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت فروشگاه چمدان

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                بنفش

سایز:                               20 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات کارت ویزیت لایه باز فروشگاه چمدان
  • هم نشینی مناسب رنگ بنفش با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت چمدان در طرح کارت ویزیت  فروشگاه چمدان
  • طراحی شیک و کاربردی کارت ویزیت
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  •  

 


کفش , گالری کیف و کفش , کارت ویزیت فروشگاه کفش , کارت ویزیت کفش فروشی , کارت ویزیت چمدان فروشی , کارت ویزیت گالری کفش , کارت ویزیت لایه باز , فروشگاه کفش , فروشگاه چمدان , کارت ویزیت گالری کفش , کارت ویزیت گالری کیف و کفش , طرح کارت ویزیت فروشگاه چمدان , گالری کفش , کارت ویزیت , کفش فروشی , کارت ویزیت psd , کارت ویزیت فروشگاه چمدان , گالری کفش ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325