طرح کارت ویزیت فروشگاه پوشاک مردانه

شناسه مطلب : 437057
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :8 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
امیررضا عباسی
طراح : امیررضا عباسی

کارت ویزیت گالری پوشاک مردانه

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل فروشگاه پوشاک مردانه می‌تواند تأثیر زیادی بر بهبود و توسعه این کسب و کار داشته باشد. ابتدا، تبلیغات باعث افزایش شناخت برند می‌شود و به فروشگاه کمک می‌کند تا در ذهن مشتریان جایگاه ویژه‌تری پیدا کند. انتخاب رسانه‌های مناسب برای تبلیغات، مانند اعلانات در رسانه‌های اجتماعی یا تلویزیون، می‌تواند جمعیت بزرگی را به سمت فروشگاه جلب کند.

در طراحی و چاپ کارت ویزیت نیز نقش مهمی در ارتقاء تصویر برند و ایجاد اعتبار دارد. یک کارت ویزیت جذاب و حرفه‌ای، نشانگر اهتمام فروشگاه به جزئیات و حرفه‌ای بودن است. این کارت‌ها معمولاً حاوی اطلاعات تماس و لوگوی فروشگاه هستند و به مشتریان احساس اطمینان و اعتماد می‌دهند. همچنین، توزیع کارت ویزیت‌ها به صورت استراتژیک در مراکز تجاری و شهری، باعث افزایش نرخ بازدید و مشتریان جدید می‌شود.

به طور کلی، تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در کنار یکدیگر می‌توانند به تعزیز شناخت برند، جلب مشتریان جدید، و افزایش فروش در فروشگاه پوشاک مردانه کمک کنند. این اقدامات نه تنها به تبلیغات فعالیت فروشگاه کمک می‌کنند بلکه در ارتقاء تجربه مشتریان نیز نقش مهمی ایفا می‌کنند.

  1. زمینه مشکی: در این طرح، زمینه مشکی برای کارت ویزیت انتخاب شده است. این رنگ به عنوان پس زمینه‌ای شیک و الگانت برای فروشگاه پوشاک مردانه عمل می‌کند و احساس حرفه‌ای بودن و استایل را تداعی می‌کند.

  2. عکس مدل پوشاک: یک لایه باز برای قرار دادن عکس یک مدل با لباس‌های مردانه در زمینه کارت ویزیت ایجاد شود. این عکس می‌تواند ظاهر محصولات فروشگاه را نشان دهد و به مشتریان کمک کند تا با محصولات آشنا شوند.

  3. اطلاعات تماس: بخش اطلاعات تماس شامل نام فروشگاه، شماره تلفن، آدرس و ایمیل درج شود. این اطلاعات به مشتریان این امکان را می‌دهد تا با فروشگاه در تماس باشند یا از خدمات آن استفاده کنند.

  4. لوگو و نام برند: لایه‌ای برای قرار دادن لوگو و نام برند فروشگاه اضافه شود. این اجزا به تشخیص سریع برند کمک کرده و به ایجاد هویت بصری برای فروشگاه کمک می‌کنند.

  5. اطلاعات فردی: در نهایت، یک بخش کوچک برای اطلاعات فردی مدیر یا پرسنل فروشگاه اختصاص داده شود، مانند نام و سمت. این اطلاعات شخصی برای ایجاد ارتباط فردی با مشتریان و افزایش اعتماد مشتری به برند مفید است.

ایران طرح کارت ویزیت فروشگاه پوشاک را جهت تبلیغات و بازاریابی این فروشگاه ها، طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر طرح کارت ویزیت فروشگاه پوشاک مردانه

طرح کارت ویزیت پوشاک شامل: استفاده از عکس با کیفیت مدل لباس مردانه و لیبل و شیپ ها و المانهای کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ به صورت بسیار زیبا و فانتزی طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت  (به صورت افقی و دورو)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

کارت ویزیت فروشگاه پوشاک، طرح کارت ویزیت پوشاک، کارت ویزیت لایه باز پوشاک، کارت ویزیت بوتیک، کارت ویزیت لایه باز،  لیبل های ساده و رنگی، شیپ ها، المانهای کاربردی

 

مشخصات فنی کارت ویزیت پوشاک مردانه

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 مشکی

سایز:                                8 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت لایه باز پوشاک مردانه
  • هم نشینی مناسب رنگهای بکار رفته در کارت ویزیت
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • استفاده از  عکس باکیفیت  مدل لباس مردانه در طراحی کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از عناصر با کیفیت و کاربردی
  • طراحی ساده و فانتزی کارت ویزیت فروشگاه پوشاک 

پوشاک آقایان , کارت ویزیت لایه باز , پوشاک مردانه , کارت ویزیت psd پوشاک مردانه , کارت ویزیت پوشاک آقایان , کارت ویزیت فروشگاه لباس مردانه , فروشگاه پوشاک , کارت ویزیت پوشاک , کارت ویزیت پوشاک اسپرت , کارت ویزیت پوشاک مردانه , کارت ویزیت پوشاک , گالری پوشاک , کارت ویزیت لباس فروشی , دانلود کارت ویزیت , مدل مرد ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325