طرح کارت ویزیت فروشگاه پوشاک بچگانه

شناسه مطلب : 419095
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : زرد آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :6 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

کارت ویزیت فروشگاه پوشاک کودکانه

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت برای شغل لباس فروشی بچگانه می‌تواند تاثیرات بسیاری در جذب مشتریان داشته باشد. این شغل مستلزم پوشاک متنوع و با کیفیت برای کودکان و نوجوانان است و اطلاع‌رسانی صحیح درباره نوع لباس‌های فروشی و خدمات مرتبط با آنها می‌تواند بازدهی بیشتری را به همراه داشته باشد.

اولین تاثیر این تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌تواند بر روی جذب مشتریان جدید باشد. با چاپ کارت ویزیت و انتشار آن در نقاط مختلف شهر، شناسایی برند و فروشگاه برای مخاطبین آسان‌تر می‌شود و باعث می‌شود که مشتریانی که به دنبال پوشاک مناسب برای کودکان خود هستند به سمت فروشگاه شما جذب شوند.

تبلیغات می‌تواند باعث تثبیت برند و توسعه اعتبار فروشگاه شود. انتشار تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، ارسال پیامک و ایمیل، چاپ کارت ویزیت و توزیع آن در محیط‌های مختلف و...، می‌توانند باعث افزایش اعتبار و توجه مخاطبان به برند شما شود.

همچنین، تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌تواند باعث افزایش فروش و درآمد شما شود. با جذب مشتریان جدید و تثبیت مشتریان قدیمی، فروشگاه شما می‌تواند به رشد و توسعه بیشتری دست یابد و در نتیجه بازدهی بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد.

طراحی کارت ویزیت مناسب برای یک فروشگاه پوشاک کودک می‌تواند نقش مهمی در جذب مشتریان و افزایش فروش این فروشگاه داشته باشد. در ادامه به توضیحاتی درباره طراحی کارت ویزیت فروشگاه پوشاک کودک با زمینه زرد و آبی و عکس مدل کودک می‌پردازیم.

۱- رنگ زرد و آبی که در زمینه کارت ویزیت استفاده شده، رنگ‌های جذاب و محبوب در بین کودکان و نوجوانان هستند. این رنگ‌ها به دلیل زیبایی و جذابیتی که دارند، می‌توانند به خاطر سپردن نام فروشگاه در ذهن مشتریان کمک کنند و باعث شناخت بیشتر فروشگاه شوند.

۲- استفاده از عکس مدل کودک به عنوان بخشی از طرح کارت ویزیت، می‌تواند به نحو قابل توجهی در جذب مشتریان کمک کند. با نمایش تصاویری از کودکان در لباس‌های زیبا و متنوع، احساس آرامش و اطمینان به خرید از فروشگاه ایجاد می‌شود و مشتریان ممکن است به دنبال خرید لباس مشابه برای فرزندان خود باشند.

۳- بخش مهمی از یک کارت ویزیت موفق، طراحی خلاقانه آن است. با استفاده از وکتور‌های متنوعی از شخصیت‌های کارتونی، اشکال هندسی، و شکل‌های جذاب دیگر، می‌توان کارت ویزیتی جذاب و متفاوت از دیگران طراحی کرد که به خاطر سپردن نام فروشگاه در ذهن مشتریان کمک کند.

پارس گرافیک طرح کارت ویزیت فروشگاه پوشاک را جهت تبلیغات و بازاریابی این فروشگاه ها، طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر به کار رفته در طرح کارت ویزیت فروشگاه پوشاک بچگانه

طرح کارت ویزیت پوشاک کودک شامل: تصویر باکیفیت مدل لباس کودک، تصویر دوربری شده مدل لباس بچه گانه، لیبل های ساده و رنگی، شیپ ها و المانهای کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ به صورت بسیار زیبا و فانتزی طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح  ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت افقی و دورو)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

کارت ویزیت فروشگاه پوشاک، بوتیک مردانه، لیبل، کارت ویزیت پوشاک، پوشاک، تصویر باکیفیت مدل کودک، تصویر دوربری شده مدل لباس بچه گانه، تصویر با کیفیت کودک، لیبل های ساده و رنگی، شیپ، المانهای کاربردی

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت فروشگاه پوشاک

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، زرد

سایز:                               6 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات کارت ویزیت لایه باز پوشاک بچه گانه
  • هم نشینی مناسب رنگهای بکار رفته در کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی و
  •  عکس با کیفیت و دوربری شده مدل لباس بچه گانه
  • طراحی ساده و شیک طرح کارت ویزیت فروشگاه پوشاک 
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت

 

 

 


دانلود کارت ویزیت پوشاک بچگانه , لباس فروشی بچگانه , فروشگاه پوشاک کودک , کارت ویزیت فروشگاه لباس بچگانه , پوشاک بچگانه , پوشاک کودک , کارت ویزیت لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه لباس کودک , لباس نوزاد , طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه پوشاک کودک , فروشگاه لباس بچگانه , کارت ویزیت لباس فروشی بچگانه , کارت ویزیت پوشاک بچگانه , لباس کودک , لباس بچگانه , کارت ویزیت فروشگاه لباس , پوشاک بچگانه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325