طرح کارت ویزیت فروشگاه نرده استیل

شناسه مطلب : 421941
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :5 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

کارت ویزیت فروشگاه نرده استیل

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل فروش و نصب نرده استیل تأثیر قابل توجهی دارد. این تبلیغات و کارت‌های ویزیت، به عنوان ابزارهایی برای معرفی و ترویج خدمات فروش و نصب نرده استیل، می‌توانند در رشد و موفقیت کسب و کار تأثیرگذار باشند.

استفاده از تبلیغات در شغل فروش و نصب نرده استیل می‌تواند به شرکت‌ها و فروشندگان کمک کند تا برندهای خود را به مخاطبان هدف معرفی کنند. این تبلیغات می‌توانند از طریق رسانه‌های مختلف مانند تلویزیون، رادیو، روزنامه‌ها، وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی انجام شوند. ارائه اطلاعات مفصل در مورد خدمات فروش و نصب نرده استیل، مزایا و ویژگی‌های آن‌ها، محل فعالیت، تجربه و کیفیت کار و سابقه موفقیت می‌تواند اعتماد و رضایت مشتریان را جلب کند و به تأمین سفارشات جدید کمک کند.

همچنین، چاپ کارت ویزیت می‌تواند در تبلیغ و ترویج خدمات فروش و نصب نرده استیل نقش مهمی ایفا کند. کارت ویزیت با حاوی اطلاعات تماس و آدرس شرکت و فروشنده، لوگو و نمونه‌های طرح‌ها و اجراهای قبلی، به عنوان یک ابزار حیاتی در شبکه‌سازی و برقراری ارتباط با مشتریان، شرکای تجاری و صنعتگران مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کارت‌ها، به صورت حرفه‌ای و زیبا طراحی شده و به صورت دقیق و هدفمند توزیع می‌شوند. با توزیع کارت ویزیت به مشتریان محتمل، این شرکت‌ها می‌توانند نام و برند خود را در ذهن مخاطبان به خوبی جا بگذارند و در صورت نیاز به خدمات فروش و نصب نرده استیل، آن‌ها به راحتی با شرکت تماس بگیرند.

تاثیر تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل فروش و نصب نرده استیل از جمله ایجاد شناخت بیشتر در بازار، جلب مشتریان جدید، تقویت اعتماد مشتریان فعلی، ارتقاء نام و برند شرکت و افزایش فروش است. با استفاده از این ابزارها، شرکت‌ها و فروشندگان می‌توانند به رقابت در بازار و جذب مشتریان بیشتر پرداخته و به عنوان یک نماینده معتبر و حرفه‌ای در حوزه فروش و نصب نرده استیل شناخته شوند.

 

کارت ویزیت فروشگاه نرده استیل ،جهت تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه نرده استیل

طرح کارت ویزیت  فروشگاه نرده استیل شامل:  وکتور،لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو )، چاپ تراکت و بنر ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح کارت ویزیت بدون تغییر سایز مناسب طرح کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز کارت ویزیت مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت کتان و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

 

 

مشخصات فنی طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه نرده استیل

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، قرمز

سایز:                               5 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت فروشگاه نرده استیل
  • همنشینی مناسب رنگ سفید و قرمز با طرح کارت ویزیت فروشگاه نرده استیل
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت فروشگاه نرده استیل

 


استیل , کارت ویزیت لایه باز , طرح کارت ویزیت فروشگاه نرده استیل , کارت ویزیت نرده استیل , کارت ویزیت فروشگاه نرده استیل , کارت ویزیت فروشگاه استیل , کارت ویزیت psd , حفاظ استیل , فروشگاه استیل , نما استیل , نرده استیل , طرح لایه باز کارت ویزیت نرده استیل , نرده استیل , کارت ویزیت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325