طرح کارت ویزیت فروشگاه محصولات چرمی

شناسه مطلب : 437971
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :12 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/04
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

طرح کارت ویزیت فروشگاه کیف و کفش چرم

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در صنعت فروشگاه محصولات چرمی می‌توانند به طراحی یک تجربه مشتری فراتر از انتظارات کمک کنند. ابتدا، تبلیغات می‌توانند به عنوان یک پل ارتباطی بین فروشگاه و مشتریان عمل کنند. از راه‌های مختلف تبلیغات، از جمله تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی، تلویزیون، یا حتی تبلیغات محلی، می‌توان به شناخت بیشتر مشتریان پیرامون وجود فروشگاه و محصولات چرمی ارائه شده پرداخت و این باعث جلب توجه و افزایش ترافیک به فروشگاه می‌شود.

ثانیاً، چاپ کارت ویزیت به عنوان یک ابزار ارتباطی مستقیم و شخصی میان فروشگاه و مشتریان اثرگذار است. طراحی یک کارت ویزیت با جزئیات دقیق محصولات، آدرس فروشگاه و شماره تماس، مشتریان را به سمت فروشگاه هدایت می‌کند. این اطلاعات قابلیت ایجاد اطمینان و اعتماد مشتریان به برند را افزایش می‌دهند و همچنین به آنها امکان می‌دهد به راحتی با فروشندگان تماس بگیرند و سوالات خود را مطرح کنند.

در نهایت، ترکیب مناسب تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌تواند به ایجاد یک هویت برند قوی و تشویق به خرید مشتریان کمک کند. این اقدامات نه تنها به اطلاع‌رسانی درباره محصولات چرمی کمک می‌کنند بلکه به ارائه اطلاعات به مشتریان در مورد سبک و کیفیت محصولات، تخفیفات و پیشنهادهای ویژه نیز می‌پردازند. این ارتباطات فعال با مشتریان می‌تواند به ارتقاء فروشگاه در بازار و افزایش وفاداری مشتریان منجر شود.

  1. زمینه و رنگ‌ها: انتخاب زمینه قهوه‌ای برای کارت ویزیت، جلب توجه و حس گرمایی ایجاد می‌کند که با محصولات چرمی به طور خاص هماهنگ است. این رنگ درخشان و دلنشین به مشتریان احساس لطافت و رفاه می‌دهد و به عنوان یک پس‌زمینه شیک برای کارت ویزیت شما عمل می‌کند.

  2. عکس کیف چرمی: در بخش مرکزی کارت، یک عکس با کیفیت و واضح از یک کیف چرمی زیبا و جذاب قرار دهید. این تصویر می‌تواند نشان‌دهنده کیفیت و طراحی محصولات چرمی شما باشد. انتخاب یک تصویر با جزئیات و با وضوح بالا، اطمینان مشتریان را به خرید از شما افزایش می‌دهد.

  3. اطلاعات تماس: در یکی از کنارهای کارت، اطلاعات تماس مانند نام فروشگاه، آدرس، شماره تلفن، وب‌سایت و ایمیل را بنویسید. این اطلاعات امکان برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان را فراهم می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد برای کسب اطلاعات بیشتر یا برنامه‌ریزی بازدید از فروشگاه با شما تماس بگیرند.

  4. شعار و نقل قول: افزودن یک شعار جذاب یا نقل قول که به استایل و محصولات چرمی شما اشاره دارد، می‌تواند جلب توجه مشتریان را تقویت کند. این جمله ممکن است به مشتریان اطمینان دهد که محصولات شما متمایز و با کیفیت هستند.

  5. فضای خالی برای یادداشت: در پشت کارت، یک فضای خالی اختصاص دهید که به مشتریان این امکان را بدهد تا یادداشت‌های خود را بنویسند. این اقدام به آنها این امکان را می‌دهد که جزئیات بیشتری از محصولات یا نیازهای خود را ثبت کنند.

با این توجه‌ها، کارت ویزیت شما نه تنها اطلاعات کلیدی را ارائه می‌دهد بلکه تجربه مشتریان از فروشگاه چرمی شما را به خوبی بازتاب می‌دهد.

عناصر به کار رفته در طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه چرم

طرح کارت ویزیت فروشگاه چرم شامل:تصویر کیف چرم ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، چاپ تراکت و بنر، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

کارت ویزیت فروشگاه چرم، وکتور محصولات چرم، لیبل، کیف و کفش چرم، بند چرم، کارت ویزیت لایه باز

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت فروشگاه چرم

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               12 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت لایه باز محصولات چرمی
  • هم نشینی مناسب رنگ قهوه ای با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • طراحی شیک و فانتزی کارت ویزیت که مناسب شغل گالری محصولات چرمی می باشد.
  • استفاده از نام تجاری شرکت به عنوان برند در یک طرف کارت ویزیت و توضیحات و اطلاعات تماس در سمت دیگر کارت ویزیت 
  • استفاده از عکس با کیفیت کفش چرم در طراحی کارت ویزیت

 


کفش مردانه , کیف چرم , کارت ویزیت , کارت ویزیت کفش فروشی , کارت ویزیت لایه باز , گالری کفش , طرح کارت ویزیت چرم فروشی , بوت چرم , بوت مردانه , طرح کارت ویزیت گالری چرم , کیف و کفش چرم , چرم , کفش چرم , کارت ویزیت گالری چرم , کارت ویزیت گالری چرم , کارت ویزیت psd , فروشگاه کیف و کفش , طرح کارت ویزیت فروشگاه چرم , کارت ویزیت فروشگاه کفش , کارت ویزیت فروشگاه کیف و کفش ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325