طرح کارت ویزیت فروشگاه لوازم یدکی

شناسه مطلب : 343003
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :3 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/09/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

کارت ویزیت لایه باز لوازم یدکی

یکی از صنایع مهمی که در کشور از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که صنعت خودروسازی می‌باشد؛ صنعت خودروسازی در سراسر جهان از صنعت‌های بزرگ و گسترده محسوب می‌شود. با توجه به این نکته باید در نظر داشت که کارخانجات بزرگ فعالیت‌های زیادی را در رابطه با صنعت خودروسازی انجام می‌دهند و خدمات و محصولات خود را به تمامی نقاط جهان ارسال می‌کنند. بنابراین بسیاری از کشورهای جهان از این صنعت بزرگ و مهم و سودآور برخوردار هستند صنعت خودروسازی یکی از صنایع بسیار سودآور و از نظر اقتصادی برای بسیاری از کشورها از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
در صنعت خودروسازی باید این مطلب را در نظر داشت که کیفیت خدمات و قیمت در آن بسیار متفاوت خواهد بود و بستگی به شرایط ساخت آن خواهد داشت. برخی از کشورها صنایع خودروسازی بسیار مهمی را دارند و از برندهای متفاوتی برخوردار هستند.
بنابراین کیفیت خدمات و همین طور قیمتی که برای خود را در نظر می‌گیرد با توجه به امکاناتی که برای آن در نظر گرفته می‌شود دارای هزینه‌های خاص و مختلف است. با توجه به این مطالب لوازم لوازم یدکی یکی از عنصر‌هایی است که یک برای عملکرد خود را بسیار مهم می‌باشد.
هنگامی که در خودرو باید قطعات آن تعریف شود از لوازم یدکی ماشین استفاده می‌شود، لوازم یدکی در بیشتر موارد برای تعویض قطعات خودرو به کار برده می‌شود.

کارت ویزیت لایه باز لوازم یدکی، توسط تیم پارس گرافیک برای بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه طراحی شده است.

 

عناصر طرح کارت ویزیت لوازم یدکی 

طرح کارت ویزیت لوازم یدکی شامل: لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید. 

کارت ویزیت لوازم یدکی، طرح کارت ویزیت لوازم یدکی، کارت ویزیت لایه باز لوازم یدکی، کارت ویزیت فروشگاه لوازم یدکی، کارت ویزیت لایه باز، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی کارت ویزیت لایه باز لوازم یدکی 

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی، نارنجی

سایز:                               3 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه لوازم یدکی 
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی و نارنجی با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل ها و شیپ های مناسب شغل لوازم یدکی
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت لوازم یدکی

کارت ویزیت لوازم یدکی , کارت ویزیت لایه باز , لوازم یدکی , ماشین , کارت ویزیت مکانیکی , کارت ویزیت تعمیرگاه اتومبیل , کارت ویزیت تعمیرگاه , کارت ویزیت آپاراتی , کارت ویزیت , کارت ویزیت لوازم یدکی , کارت ویزیت لایه باز , تعمیر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325