طرح کارت ویزیت فروشگاه لوازم و تم تولد

شناسه مطلب : 416924
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :6 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/01/26
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
محدثه ایزانلو
طراح : محدثه ایزانلو

کارت ویزیت فروشگاه تم تولد

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت از ابزارهای مهم در توسعه و رشد هر کسب و کاری هستند، در زمینه فروشگاه تم تولد نیز تاثیر قابل توجهی دارند. در ادامه سه نکته مهم در این زمینه بررسی خواهد شد:

  1. افزایش شناخت و آگاهی مشتریان: چاپ کارت ویزیت با طراحی جذاب و کاربردی، مشتریان را به شما معرفی می‌کند و در نتیجه افزایش شناخت و آگاهی مشتریان درباره فروشگاه تم تولد شما را فراهم می‌کند. این امر به افزایش احتمال فروش و جذب مشتریان جدید کمک می‌کند.

  2. ارتقای اعتبار و اعتماد مشتریان: داشتن کارت ویزیت با طراحی حرفه‌ای و مرتبط با حوزه فعالیت فروشگاه، می‌تواند به ارتقای اعتبار و اعتماد مشتریان به فروشگاه کمک کند. این امر می‌تواند باعث افزایش تعاملات مشتریان با فروشگاه شما و در نتیجه افزایش فروش و سوددهی شود.

  3. معرفی و جذب مشتریان جدید: از طریق چاپ کارت ویزیت و توزیع آن در جوامع مختلف، می‌توانید مشتریان جدید را جذب کنید. طراحی مناسب و جذاب کارت ویزیت، می‌تواند به یادداشت ماندنی برای مخاطبان شما تبدیل شود و در نتیجه، باعث جذب مشتریان جدید و افزایش فروش شود.

طرح کارت ویزیت فروشگاه تم تولد، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از شرکت ها توسط تیم طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت فروشگاه لوازم تولد

طرح کارت ویزیت فروشگاه لوازم تولد شامل: وکتور جعبه کادو و بادکنک ،  وکتور ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید. طرح بدون تغییر سایز مناسب چاپ کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز، مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت براق، کارت ویزیت برجسته و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

 

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت لایه باز فروشگاه لوازم تولد

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               6 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت فروشگاه تم تولد
  • همنشینی مناسب رنگ آبی و طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از وکتور جعبه کادو و بادکنک در طرح کارت ویزیت فروشگاه لوازم تولد
  • استفاده از نام تجاری شرکت به عنوان برند در یک طرف کارت ویزیت و توضیحات و اطلاعات تماس در سمت دیگر کارت ویزیت

کارت ویزیت , جشن تولد , جشن , تزیین کادو , کارت ویزیت لوازم جشن , تولد دانلود , لوازم جشن تولد , تولد , کارت ویزیت فروشگاه تم تولد , فروشگاه , کادو , تم تولد , تشریفات , لوازم , دانلود کارت ویزیت , فروشگاه , طرح کارت ویزیت , تزیین , کارت ویزیت فروشگاه تم تولد , لوازم جشن ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325