طرح کارت ویزیت فروشگاه لوازم ورزشی

شناسه مطلب : 418748
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :4 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/10
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
محدثه ایزانلو
طراح : محدثه ایزانلو

کارت ویزیت فروشگاه کالای ورزشی

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت برای فروشگاه‌های لوازم ورزشی اهمیت بسیاری دارد. در حوزه‌ی فروشگاهی، رقابت بسیار بالاست و برای جذب مشتریان، باید از تمامی ابزارهای تبلیغاتی استفاده کرد. در ادامه به توضیح تاثیر تبلیغات و چاپ کارت ویزیت برای فروشگاه لوازم ورزشی می‌پردازیم:

  1. افزایش شناخت برند: با چاپ کارت ویزیت با طرحی متناسب با برند فروشگاه، مشتریان به راحتی می‌توانند با نام و آدرس فروشگاه آشنا شوند و به یاد داشته باشند.

  2. جذب مشتریان جدید: در کارت ویزیت می‌توان شعارها و تخفیفات فصلی را معرفی کرد که با جذب مشتریان جدید در فصل‌های مختلف سال، منجر به فروش بیشتر خواهد شد.

  3. ارتقای روابط با مشتریان: چاپ کارت ویزیت به مشتریان این احساس را می‌دهد که فروشگاه برای ارتباط با آن‌ها تلاش می‌کند و این بهبود در روابط مشتریان با فروشگاه خواهد بود.

  4. تشویق به بازگشت مشتریان: با قرار دادن کد تخفیف در کارت ویزیت، مشتریان ترغیب به بازگشت به فروشگاه خواهند شد و این امر باعث افزایش فروش در آینده خواهد شد.

  5. افزایش معاملات: با طراحی کارت ویزیت جذاب و با کیفیت، مشتریان به احتمال بیشتری از خرید در فروشگاه شما و تکرار معاملات جدید، پیشنهاد خرید به دیگران را خواهند داد که منجر به افزایش فروش خواهد شد.

    طرح کارت ویزیت برای فروشگاه لوازم ورزشی باید به نوعی که از اول به چشم بیاید ، مشتریان را به خود جذب کند و با نمایش بهترین محصولات و خدمات خود ، اعتماد آنها را جلب کند. برای این منظور ، طراحی کارت ویزیت مهمترین عامل در جذب مشتری و ایجاد هویت برند است. در ادامه، به توضیحاتی در مورد طرح کارت ویزیت فروشگاه لوازم ورزشی با زمینه نارنجی و عکس لوازم ورزشی می پردازیم:

    ۱. انتخاب رنگ: با انتخاب رنگ نارنجی برای زمینه کارت ویزیت، احساس شادی، انرژی و شور و شوق به مشتریان منتقل می‌شود و انرژی مثبت را برای شروع یک روابط تجاری ارائه می‌دهد.

    ۲. قرار دادن عکس: استفاده از عکس لوازم ورزشی در طرح کارت ویزیت این امکان را به مشتری می دهد تا با تصویر بیشتری با محصولات شما آشنا شود. این عکس باید با کیفیت بالا باشد و بهترین رنگ و روشنایی را داشته باشد تا بتواند بهترین اثر را به هدف مخاطبان بدهد.

    ۳. متن و ترتیب آن: متن کارت ویزیت باید شامل اطلاعات کافی و دقیق درباره شما، شغل و محصولات و خدمات شما باشد. این متن باید با قلمی مناسب و آراسته شده باشد و ترتیب آن نیز باید به گونه ای باشد که برای مشتری آسان و قابل فهم باشد.

پارس گرافیک کارت ویزیت فروشگاه لوازم ورزشی را جهت تبلیغات و بازاریابی این فروشگاه ها، طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر طرح کارت ویزیت فروشگاه لوازم ورزشی

طرح کارت ویزیت فروشگاه لوازم ورزشی  شامل:عکس باکیفیت لوازم ورزشی ، وکتور ، لیبل های ساده و رنگی، شیپ ها و المانهای کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ به صورت بسیار زیبا و فانتزی طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت افقی و دورو)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی کارت ویزیت فروشگاه لوازم ورزشی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                نارنجی

سایز:                               4 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت لایه باز فروشگاه لوازم ورزشی
  • هم نشینی مناسب رنگهای بکار رفته در کارت ویزیت
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • استفاده از عکس با کیفیت لوازم ورزشی در طراحی کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از عناصر با کیفیت و کاربردی
  • طراحی ساده و فانتزی کارت ویزیت فروشگاه لوازم ورزشی 

کارت ویزیت لایه باز , لوازم ورزشی , کارت ویزیت تجهیزات ورزشی , طرح کارت ویزیت , طرح کارت ویزیت لوازم ورزشی , کارت ویزیت کاربردی , کارت ویزیت پوشاک ورزشی , کارت ویزیت لوازم ورزشی , طرح کارت ویزیت فروشگاه لوازم ورزشی , طرح لایه باز کارت ویزیت لوازم ورزشی , کارت ویزیت فروشگاه لوازم ورزشی , کارت ویزیت کالای ورزشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325