طرح کارت ویزیت فروشگاه لوازم شکار psd

شناسه مطلب : 419119
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : زرد قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :7 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
امیررضا عباسی
طراح : امیررضا عباسی

طرح کارت ویزیت فروشگاه لوازم شکار

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌تواند برای فروشندگان لوازم شکار تأثیر مثبتی داشته باشد. با این کار می‌توانند برند خود را به خوبی معرفی کنند و در نتیجه اعتماد مشتریان را بیشتر کنند. در ادامه به برخی از تاثیرات مهم چاپ کارت ویزیت و تبلیغات برای شغل فروش لوازم شکار پرداخته‌ایم:

  1. ایجاد اعتماد: چاپ کارت ویزیت با اطلاعات صحیح و کامل شما به مشتریان اعتماد می‌بخشد و آن‌ها را از سطح حرفه‌ای بودن کسب‌وکار شما مطمئن می‌کند. با داشتن کارت ویزیت با طراحی جذاب و مدرن می‌توانید ارزش و اهمیت خود را نشان دهید.

  2. افزایش شناخت برند: با چاپ کارت ویزیت و تبلیغات به‌روز، می‌توانید برند خود را به خوبی معرفی کنید و برای مشتریان جدید جذابیت‌های خاص خود را نشان دهید. همچنین، این کار می‌تواند معرفی کسب و کار شما به دیگران را نیز راحت‌تر کند.

  3. جذب مشتریان جدید: با داشتن کارت ویزیت و تبلیغات با کیفیت، شما می‌توانید بیشتر مشتریان جدید را به کسب و کار خود جذب کنید. زیرا مشتریان جدید در صورتی که یک کارت ویزیت خوب داشته باشند، بهترین معرف شما خواهند بود.

    کارت ویزیت با طرح لایه باز یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی برای شغل لوازم شکار است. با طراحی یک کارت ویزیت مناسب و چاپ آن در تعداد کافی، می توان برای شغل خود تبلیغات اثربخشی را انجام داد.

    برای طرح لایه باز کارت ویزیت لوازم شکاری با زمینه مشکی و زرد و عکس تفنگ شکاری می‌توان از عناصر زیر استفاده کرد:

    1. زمینه مشکی باعث ایجاد تمامیت و وحشت در ذهن مخاطب می‌شود. همچنین، این رنگ به عنوان یکی از رنگ‌های محبوب در صنعت شکار محسوب می‌شود. بنابراین، استفاده از زمینه مشکی، به مخاطبان احساس قدرت و مهارت می‌دهد.

    2. رنگ زرد در کنار مشکی می‌تواند برای جذب توجه مخاطبان بسیار موثر باشد. رنگ زرد به عنوان رنگ برندینگ و جلب توجه استفاده می‌شود و باعث افزایش شناخت برند می‌شود. به علاوه، رنگ زرد به عنوان رنگ طبیعت نیز شناخته می‌شود و برای صنعت شکار متناسب است.

    3. عکس تفنگ شکاری به مخاطبان نشان می‌دهد که محصولاتی که این شرکت عرضه می‌کند، از کیفیت بالایی برخوردار هستند. با دیدن عکس تفنگ شکاری، مخاطبان به ذهن می‌آورند که محصولات این شرکت مناسب برای شکار باشند و از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

کارت ویزیت فروشگاه تجهیزات شکار ،جهت تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در کارت ویزیت فروشگاه تجهیزات شکار

طرحکارت ویزیت فروشگاه تجهیزات شکار شامل: تصویر تفنگ شکاری ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو )، چاپ تراکت و بنر ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح کارت ویزیت بدون تغییر سایز مناسب طرح کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز کارت ویزیت مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت کتان و سایر کارت ویزیت ها می باشد.


کارت ویزیت شکار , کارت ویزیت فروشگاه شکار , کارت ویزیت لوازم شکار ,شکارچی , طرح psd کارت ویزیت 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت فروشگاه تجهیزات شکار

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 مشکی ، زرد

سایز:                                7 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه تجهیزات شکار
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی و زرد با طرح فروشگاه تجهیزات شکار
  • استفاده از تصویر تفنگ شکاری که مناسب طرح کارت ویزیت فروشگاه تجهیزات شکار می باشد. 
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت فروشگاه تجهیزات شکار

طرح لایه باز فروشگاه لوازم شکار , شکارچی , دانلود psd کارت ویزیت لوازم شکار , طرح psd کارت ویزیت فروشگاه لوازم شکار , کارت ویزیت لایه باز فروشگاه شکار , کارت ویزیت لایه باز فروشگاه شکار , دانلود کارت ویزیت فروشگاه لوازم شکار , شکار و شکارچی , کارت ویزیت فروش لوازم شکار , لوازم شکار ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325