طرح کارت ویزیت فروشگاه لبنیات

شناسه مطلب : 419089
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :92 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید تراکت لایه باز فروشگاه لبنیات

طرح کارت ویزیت فروشگاه لبنیات

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌تواند برای فروشندگان لبنیات بسیار مفید واقع شود. کارت ویزیت به عنوان یک ابزار با ارزش در بازاریابی شناخته می‌شود که در جمع آوری اطلاعات و تبلیغات کسب و کار کمک می‌کند.

از طرفی، در یک فروشگاه لبنیات، کارت ویزیت می‌تواند به عنوان یک راه ارتباطی با مشتریان و همچنین برای تبلیغات و ترویج محصولات مورد استفاده قرار گیرد. با چاپ کارت ویزیت، مشتریان می‌توانند اطلاعات تماس و آدرس فروشگاه را در دسترس داشته باشند و در صورت نیاز با فروشنده تماس بگیرند.

همچنین، چاپ کارت ویزیت برای فروشندگان لبنیات می‌تواند به شناسایی و برندسازی کمک کند. با چاپ لوگو و نام فروشگاه بر روی کارت ویزیت، مشتریان می‌توانند با برند فروشگاه آشنا شوند و در ذهن خود نام و نشان فروشگاه را به یاد بیاورند.

علاوه بر این، تبلیغات در کارت ویزیت می‌تواند به شناسایی فروشگاه و جذب مشتریان جدید کمک کند. با چاپ پیام تبلیغاتی در کارت ویزیت، مشتریان جدید ممکن است برای خرید به فروشگاه شما مراجعه کنند و باعث افزایش فروش و درآمد شما شوند.

به طور کلی، چاپ کارت ویزیت و تبلیغات در آن می‌تواند به فروشندگان لبنیات در جذب مشتریان جدید، ترویج محصولات، ارتباط با مشتریان و برندسازی کمک کند.

طراحی کارت ویزیت مناسب با موضوع و محصولات شغل لبنیات فروشی، اهمیت بسیاری در جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی دارد. در این مورد، کارت ویزیتی با زمینه کرم و عکس لبنیات می‌تواند مؤثر باشد. در ادامه به توضیحات بیشتری درباره طراحی این کارت ویزیت می‌پردازیم:

  1. زمینه کرم: با استفاده از زمینه کرم در کارت ویزیت، به مشتریان احساس صمیمیت و دوستانه کردن با شما داده می‌شود. همچنین، رنگ کرم به مشتریان احساس آرامش و رضایت می‌دهد که این احساسات برای جذب مشتریان بسیار مهم هستند.

  2. عکس لبنیات: با قرار دادن عکس لبنیات در کارت ویزیت، مشتریان می‌توانند با یک نگاه به محصولات شما آشنا شوند. همچنین، این کار باعث می‌شود که مشتریان به طور ناخودآگاه به محصولات شما فکر کنند و در صورت نیاز به آنها بازگردند.

  3. استفاده از فونت مناسب: استفاده از فونت مناسب در کارت ویزیت، به مشتریان احساس حرفه‌ای و مطمئنیت از شما می‌دهد. همچنین، فونتی که با محصولات و نوع فعالیت شما سازگاری داشته باشد، به جذب مشتریان کمک می‌کند.

  4. اطلاعات کافی: در کارت ویزیت لبنیات فروشی، باید اطلاعات کافی و دقیقی از جمله نام فروشگاه، آدرس، شماره تلفن، ساعات کاری و نوع محصولات درج شود تا مشتریان بتوانند با راحتی با شما تماس بگیرند .

طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه لبنیات، توسط تیم پارس گرافیک جهت تبلیغات و بازاریابی این مشاغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت فروشگاه لبنیات

طرح کارت ویزیت فروشگاه لبنیات شامل:عکس با کیفیت لبنیات و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید.

کارت ویزیت فروشگاه لبنیات، طرح کارت ویزیت فروشگاه لبنیات، کارت ویزیت لایه باز لبنیات محلی، کارت ویزیت لبنیات محلی،لیبل ، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی کارت ویزیت فروشگاه لبنیات 

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم ، کرم

سایز:                               92 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت لبنیات محلی
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم و کرم در طرح کارت ویزیت لبنیات محلی
  • استفاده از تصویر شیر در طراحی کارت ویزیت
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از عکس باکیفیت لبنیات در طرح کارت ویزیت فروشگاه لبنیات 
  • طراحی ساده و فانتزی کارت ویزیت

فروشگاه لبنیات , مواد لبنی , کارت ویزیت لبنیات محلی , لبنیات محلی , کارت ویزیت لایه باز , کارت ویزیت , کارت ویزیت مواد لبنی , کارت ویزیت ایرانی , کارت ویزیت psd , لبنیاتی , لبنیات , کارت ویزیت لبنیات , لبنیات فروشی , شیر , کارت ویزیت فروشگاه مواد لبنی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325