طرح کارت ویزیت فروشگاه فرش و موکت

شناسه مطلب : 435428
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :8 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/08/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

طرح کارت ویزیت فرش فروشی

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در صنعت فرش فروشی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند و می‌توانند به ارتقاء و شناخت برند فرش فروشی کمک کنند. اولین تأثیر تبلیغات در این زمینه، جلب توجه مشتریان جدید است. از طریق تبلیغات در رسانه‌های مختلف مانند تلویزیون، رادیو، و اینترنت، فرش فروشی می‌تواند به عنوان یک منبع اصلی جستجو برای افرادی که به دنبال خرید فرش هستند، ظاهر شود.

چاپ کارت ویزیت نیز نقش اساسی در ارتقاء حرفه‌ای بودن و اعتبار فرش فروشی دارد. کارت ویزیت، به عنوان یک وسیله تبلیغاتی قابل حمل، اطلاعات ارتباطی و هویت بصری فرش فروشی را به مشتریان ارائه می‌دهد. این کارت‌ها می‌توانند شامل اطلاعات مختصری درباره نوع و کیفیت فرش‌ها، آدرس فروشگاه، شماره تماس و وب‌سایت باشند که به مشتریان اطمینان می‌دهد که فرش فروشی یک مرجع معتبر و قابل اعتماد است.

همچنین، ترکیب تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌تواند باعث ایجاد تصویر یکنواخت و قوی برند شود. استفاده از طراحی یکپارچه و لوگوهای مشخص در هر دو این ابزارها، تشخیص آسانتر برند فرش فروشی را فراهم می‌کند و به مشتریان احساس اعتماد و ارتباط مستقیم با برند را ایجاد می‌کند. به طور کلی، ترکیب این دو ابزار تبلیغاتی می‌تواند به توسعه کسب و کار و افزایش فروش در حوزه فروش فرش کمک کند.

طراحی یک کارت ویزیت با زمینه کرم و قرمز برای فروش فرش می‌تواند جلب توجه مشتریان و ایجاد تصویری گرم و زیبا برای فرش فروشی باشد. 

  1. رنگبندی گرم و آرامش‌بخش: زمینه کرم و قرمز باعث ایجاد یک حس گرما، آرامش و لطافت می‌شود. این رنگ‌ها به عنوان نماینده‌هایی از دنیای فرش و صنعت آن، احساس لطافت و زیبایی را در مشتریان ایجاد می‌کنند. همچنین، ترکیب این دو رنگ می‌تواند بر زمینه کارت ویزیت به صورت هنری و موزون نظر بیننده را جلب کند.

  2. عکس ویژه از فرش: قرار دادن عکس با کیفیت و زیبا از یک فرش بر روی کارت ویزیت، امکان نمایش بهتر جزئیات و طراحی‌های فرش را فراهم می‌کند. این تصویر باعث ترغیب مشتریان به کاوش بیشتر و درک بهتری از کیفیت فرش‌های ارائه شده می‌شود.

  3. لایه باز برای تغییرات سریع: یکی از ویژگی‌های مهم این کارت ویزیت، وجود لایه باز است. این ویژگی به صاحبان فروشگاه امکان تغییرات سریع و آسان در اطلاعات تماس، آدرس، و جزئیات محصولات فراهم می‌کند، بدین ترتیب که همیشه اطلاعات به‌روز و دقیق در دسترس مشتریان باشد.

  4. استفاده از فونت مناسب: انتخاب یک فونت خوانا و متناسب با محتوا به صرفه است. فونتی که با طراحی زمینه کرم و قرمز هماهنگ باشد و به خوانایی متن افزوده شود، باعث افزایش جلب توجه و خوانایی کارت ویزیت می‌شود.

  5. شناسایی بصری برند: از لوگو و نام تجاری فرش فروشی در کنار عکس فرش و اطلاعات متنی استفاده شود تا کارت ویزیت به عنوان یک وسیله شناسایی بصری برند عمل کند. این شناسایی بصری به مشتریان اطمینان می‌دهد که کارت ویزیت مربوط به یک فرش فروشی خاص و معتبر است.

کارت ویزیت فروشگاه فرش ،جهت تبلیغات این دسته از فروشگاه توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در طرح کارت ویزیت فروشگاه فرش و موکت

طرح کارت ویزیت فروشگاه فرش شامل:تصویر فرش ، وکتور لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو )، چاپ تراکت و بنر ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح کارت ویزیت بدون تغییر سایز مناسب طرح کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز کارت ویزیت مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت کتان و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

کارت ویزیت فرش فروشی , کارت ویزیت psd , کارت ویزیت لایه باز , business card , کارت ویزیت فروشگاه فرش , کارت ویزیت قالی فروشی , طرح کارت ویزیت فرش فروشی , وکتور فرش , کارت ویزیت گالری فرش , تبلیغات فرش فروشی

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت لایه باز فروشگاه فرش

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم ، قرمز

سایز:                               8 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت فرش فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ کرم و قرمز با طرح فرش فروشی
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت فرش فروشی

طرح لایه باز کارت ویزیت فرش فروشی , کارت ویزیت لایه باز , کارت ویزیت فروشگاه فرش و موکت , کارت ویزیت psd , کارت ویزیت فروشگاه فرش , فرش , طرح کارت ویزیت فرش فروشی , کارت ویزیت فرش فروشی , فرش فروشی , کارت ویزیت گالری فرش ایرانی , قالی ایرانی , قالی , طرح کارت ویزیت فروشگاه فرش و موکت , فروشگاه فرش و موکت , business card , کارت ویزیت قالی فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325