طرح کارت ویزیت فروشگاه سنگ نمای ساختمان

شناسه مطلب : 418914
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :41 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

کارت ویزیت سنگ نما

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در صنعت سنگ نمای ساختمان می‌تواند تاثیر بسزایی در رونق کسب و کار داشته باشد. در این شغل، کارت ویزیت می‌تواند به عنوان یک ابزار باارزش در تبلیغات شناخته شود. چرا که کارت ویزیت اولین و مهمترین چیزی است که مشتریان و همکاران با آن در ارتباط هستند.

کارت ویزیت با طراحی جذاب و حرفه‌ای و نمایش درست و مفید اطلاعات شرکت، می‌تواند تاثیر فراوانی در جذب مشتریان و همکاران داشته باشد. با توجه به اینکه این شغل به صورت بیشتر بر روی ارائه خدمات به مشتریان تمرکز دارد، می‌تواند با استفاده از کارت ویزیت، مشتریان را به راحتی به خدمات خود جذب کند و باعث بیشتر شدن درآمد شرکت شود.

همچنین، با چاپ تراکت و تبلیغات مناسب، می‌تواند افراد را به اطلاعات و خدمات ارائه شده توسط شرکت جذب کند. در اینجا تراکت ها باید با طراحی جذاب، رنگ آمیزی مناسب و نمایش مناسب اطلاعات، توجه افراد را به سمت خود جلب کند. همچنین می‌توان با چاپ بنر‌های تبلیغاتی در محل کار و دفتر شرکت، افراد را به سمت محصولات و خدمات خود جذب کرد.

با کارت ویزیت، تراکت و بنر های تبلیغاتی جذاب و مناسب، می‌توان با جذب بیشترین تعداد ممکن از مشتریان، شرکت خود را بازاریابی کرده و در نتیجه به رشد و پیشرفت بیشتری دست یافت.

کارت ویزیت، یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی برای هر شرکتی است که نماینده آن در جامعه فعالیت می کند. در صنعت فروش سنگ نمای ساختمان، یک کارت ویزیت با طراحی جذاب و خاص می تواند تاثیر بسیاری بر روی بازار هدف داشته باشد. در ادامه به توضیحات بیشتری در مورد طراحی کارت ویزیت برای فروشگاه سنگ نمای ساختمان پرداخته ایم.

1- رنگ‌های آبی و نارنجی استفاده از رنگ‌های آبی و نارنجی در طراحی کارت ویزیت، به ترکیب رنگی جالبی منجر خواهد شد. رنگ آبی، به عنوان رنگ ثابت سرمایه و استحکام به کار می رود و به مشتریان پیام ایمنی و مطمئنیت را منتقل می کند. همچنین، رنگ نارنجی با قدرت توجه بیشتری مواجه است و نشان می دهد که فروشگاه سنگ نمای ساختمان در عرصه کاری خود بسیار موفق است.

2- عکس ساختمان اضافه کردن یک عکس از نمونه کارهای فروشگاه سنگ نمای ساختمان به کارت ویزیت، می تواند به مشتریان اعتماد بیشتری به فروشگاه بخشیده و آنها را برای تجربه یک خدمات مطلوب تر در فروشگاه ترغیب کند.

3- شعار جذاب شعار های جذاب و قابل توجه می توانند توانایی فروش را افزایش دهند. انتخاب شعاری که بهترین خدمات سنگ نمای ساختمان را ارائه می دهد و در عین حال مفید و خلاقانه است، به تبلیغات شما توجه بیشتری را به همراه خواهد داشت.

طرح کارت ویزیت لایه باز سنگ نما، توسط تیم پارس گرافیک برای بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در طرح کارت ویزیت سنگ نما

طرح کارت ویزیت سنگ نما و سنگ تزئینی شامل: وکتور ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید. 

 

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت سنگ نما

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                نارنجی ، آبی

سایز:                               41 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه سنگ نما
  • همنشینی مناسب رنگ نارنجی و آبی با طرح کارت ویزیت
  • استفاده از عکس با کیفیت  مناسب طرح کارت ویزیت سنگ نما  می باشد. 
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل ها و شیپ های مناسب شغل فروشگاه سنگ نما
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت  سنگ نما

نمای ساختمان , کارت ویزیت سنگ فروشی , کارت ویزیت لایه باز , سنگ ساختمان , سنگ فروشی , کارت ویزیت سنگ ساختمان , کارت ویزیت فروشگاه سنگ نما , سنگ و کاشی , سنگ نما , کارت ویزیت فروشگاه سنگ , کارت ویزیت psd ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325