طرح کارت ویزیت فروشگاه رینگ و لاستیک

شناسه مطلب : 420408
ابعاد :9 در 6 سانتی متر
پسوند :PSD
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :9 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
محدثه ایزانلو
طراح : محدثه ایزانلو

کارت ویزیت فروشگاه رینگ و لاستیک

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت برای شغل لاستیک فروشی، به عنوان یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی، تأثیر بسزایی در افزایش شناخت برند و جذب مشتری برای این شغل دارد. 

  1. افزایش شناخت برند: با چاپ کارت ویزیت با طراحی مناسب و نمایش دادن اطلاعات کامل در مورد محصولات لاستیکی که در فروشگاه موجود است، شناخت برند افزایش می‌یابد. اگر اطلاعاتی در مورد کیفیت و نحوه خدمات دهی در کارت ویزیت نیز قرار داده شود، مشتریان اطمینان بیشتری به شرکت لاستیک فروشی پیدا می‌کنند.

  2. جذب مشتریان: با توجه به آنکه تقریبا همه افرادی که خودروی شخصی دارند، نیاز به خرید لاستیک دارند، با چاپ کارت ویزیت با طراحی مناسب و قرار دادن اطلاعات تماس و آدرس فروشگاه، افراد بیشتری به سمت فروشگاه جذب می‌شوند.

  3. افزایش فروش: با چاپ کارت ویزیت به صورت منظم و توزیع آن بین مشتریان، افراد بیشتری با شرکت لاستیک فروشی آشنا می‌شوند و در نتیجه، افزایش فروش اتفاق می‌افتد. همچنین، با قرار دادن پیشنهادات و تخفیف‌های ویژه در کارت ویزیت، مشتریان بیشتری به خرید از فروشگاه ترغیب می‌شوند.

    کارت ویزیت یکی از ابزارهایی است که در تبلیغات و تبادل اطلاعات کسب و کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صنعت فروش لاستیک و رینگ، کارت ویزیت یکی از ابزارهای کلیدی برای برقراری ارتباط با مشتریان است. در اینجا به بررسی طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه رینگ و لاستیک با زمینه مشکی و قرمز و عکس لاستیک ماشین می‌پردازیم.

    ۱- انتخاب رنگ‌های مناسب: رنگ‌های قرمز و مشکی در طراحی کارت ویزیت فروشگاه رینگ و لاستیک، معمولا با عناصر خودرو ارتباط دارند و مشتریان را به یاد چرخ‌ها و لاستیک‌های ماشین می‌اندازند. همچنین استفاده از رنگ قرمز، به‌عنوان رنگ پراکنده و جذاب، می‌تواند به جلب توجه مشتریان کمک کند.

    ۲- عکس لاستیک ماشین: در طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه رینگ و لاستیک، انتخاب عکسی از لاستیک‌های ماشین بسیار مناسب است. با این کار، مشتریان تصویری از محصولاتی که فروشگاه ارائه می‌دهد، در ذهن خود ایجاد می‌کنند. همچنین، عکس لاستیک ماشین می‌تواند برای ایجاد شناخت بهتر از برند و تفاوت آن با سایر برندها مؤثر باشد.

    ۳- اطلاعات تماس و نام فروشگاه: یک کارت ویزیت باید شامل اطلاعات تماس و نام فروشگاه باشد تا مشتریان بتوانند با فروشنده در ارتباط باشند.

کارت ویزیت رینگ و لاستیک ،جهت تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در طرح کارت ویزیت فروشگاه رینگ و لاستیک 

طرح کارت ویزیت رینگ و لاستیک شامل: هم نشینی مناسب رنگ های مشکی و قرمز ، بک گراند کاربردی ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو )، چاپ تراکت و بنر ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح کارت ویزیت بدون تغییر سایز مناسب طرح کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز کارت ویزیت مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت کتان و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

 

 

مشخصات فنی طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه رینگ و لاستیک

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی ، قرمز

سایز:                               9 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات کارت ویزیت فروشگاه رینگ و لاستیک
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی و قرمز با طرح کارت ویزیت رینگ و لاستیک
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت فروشگاه رینگ و لاستیک

 


طرح لایه باز رینگ و لاستیک , رینگ , فروشگاه رینگ و لاستیک , طرح کارت ویزیت رینگ و لاستیک , طرح psd , خودو , طرح لایه باز , رینگ و لاستیک خودرو , طرح psd رینگ و لاستیک , رینگ لاستیک , psd , طرح لایه باز رینگ خودرو , لاستیک , طرح لایه باز لاستیک خودرو ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325