طرح کارت ویزیت فروشگاه تجهیزات پزشکی

شناسه مطلب : 324640
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :6 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/06/17
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

کارت ویزیت فروشگاه کالای طب

کلمه تجهیزات پزشکی در کشورهای مختلف دنیا معانی متعددی دارد. اما در حالت کلی این تجهیزات به هر گونه ابزار، وسایل و تجهیزاتی گفته می شود که در علم پزشکی برای تشخیص، پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. در واقع هر کدام از این وسایل و تجهیزات و ابزار با هدف خاصی توسط تولید کنندگان این عرصه ساخته شده اند و به بازار عرضه می شوند. کلیه این وسایل با هدف سلامتی انسان ها ساخته می شوند. وسایل و ابزارهایی که در زمره گروه تجهیزات پزشکی قرار می گیرند بسیار زیاد و متنوع هستند. هدف از ساخت انواع وسایل و تجهیزات پزشکی حداقل در یکی از گروه های زیر دسته بندی می شوند. تجهیزاتی که برای تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری خاصی ساخته می شوند. تجهیزاتی که برای تشخیص، پیشگیری و درمان یک معلولیت یا صدمه ساخته می شوند. تجهیزاتی که برای اصلاح و جایگزینی یک آناتومی ساخته می شوند.

 کارت ویزیت لایه باز کالای طبی، توسط طراحان پارس گرافیک جهت نصب سردرد این فروشگاه ها و یا تبلیغات در سطح شهر توسط کاسبان این شغل طراحی و در دسترس کابران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر به کار رفته در طرح کارت ویزیت کالای طبی

طرح کارت ویزیت تجهیزات پزشکی شامل: بکگراند سفید و سبز، تصویر زمینه کاربردی، عکس باکیفیت فشارسنج دیجیتال، عکس باکیفیت گوشی پزشکی، چسب کاغذی، قیچی، لیبل و شیپ های زیبا و کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر این فروشگاه ها استفاده نمایید.

کارت ویزیت تجهیزات پزشکی، طرح لایه باز تجهیزات پزشکی، کارت ویزیت کالای طبی، فروشگاه تجهیزات پزشکی، بکگراند سفید و سبز، تصویر زمینه کاربردی، عکس باکیفیت فشارسنج دیجیتال، عکس باکیفیت گوشی پزشکی، چسب کاغذی، قیچی، لیبل ، شیپ های زیبا و کاربردی

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت لایه باز کالای طبی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید، سبز

سایز:                               6 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت لایه باز تجهیزات پزشکی
  • همنشینی مناسب رنگ سفید و سبز با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از شیپ های کاربردی و رنگ های مناسب و مرتبط با شغل فروشگاه کالای طبی
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت تجهیزات پزشکی
  • اسفاده مناسب از عکس باکیفیت فشارسنج و گوشی پزشکی مرتبط با طرح کارت ویزیت تجهیزات پزشکی

کارت ویزیت کالای طب , کارت ویزیت , کارت ویزیت بهداشت و سلامت , کارت ویزیت لایه باز تجهیزات پزشکی , کارت ویزیت لایه باز کالای طب , کارت ویزیت ایرانی , کارت ویزیت تجهیزات پزشکی , طرح لایه باز کارت ویزیت تجهیزات پزشکی , کارت ویزیت پزشکی , کارت ویزیت داروخانه , تجهیزات پزشکی , کالای طب , کارت ویزیت لایه باز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325