طرح کارت ویزیت فروشگاه اجیل و خشک بار

شناسه مطلب : 438206
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :13 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

کارت ویزیت فروشگاه آجیل و خشکبار

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت برای یک فروشگاه آجیل می‌تواند تأثیرات بسیار مهمی در افزایش شناخت و جذب مشتریان داشته باشد.

  1. افزایش شناخت برند: با چاپ کارت ویزیت با طراحی مناسب و جذاب برای فروشگاه آجیل، شناخت برند در بازار افزایش می‌یابد. این کارت‌ها می‌توانند شامل لوگوی فروشگاه، اطلاعات تماس و آدرس مکان باشند، که به افراد کمک می‌کند تا فروشگاه را به راحتی تشخیص دهند و در ذهنشان جا بگذارند.

  2. ترغیب به بازدید و خرید: تبلیغات مناسب به همراه کارت ویزیت به مشتریان اطلاعات لازم را ارائه می‌دهند و ایجاد ترغیب برای بازدید از فروشگاه آجیل را فراهم می‌کنند. مثلاً ارائه تخفیف‌های ویژه یا پیشنهادات ویژه در کارت ویزیت، مشتریان را به خرید و تجربه محصولات فروشگاه وادار می‌کند.

  3. تقویت روابط مشتری: ارتباط مستقیم با مشتریان از طریق کارت ویزیت و تبلیغات، ارتباطات فراگیرتر و مستدامتری را فراهم می‌کند. مشتریان ممکن است از طریق این اطلاعات با فروشگاه در ارتباط باشند و حتی این امکان وجود دارد که از خدمات تخصصی یا تخفیف‌های ویژه اطلاعات بیشتری دریافت کنند، که این موارد می‌توانند به تقویت وفاداری مشتریان کمک کنند.

    طراحی یک کارت ویزیت با زمینه قهوه‌ای و عکس آجیل می‌تواند به شیوه‌ای جذاب و حرفه‌ای، تأثیرگذاری بالایی در جلب توجه مشتریان داشته باشد. 

    1. زمینه قهوه‌ای برجسته: انتخاب رنگ زمینه کارت ویزیت به رنگ قهوه‌ای نه تنها ارتباط بین آجیل و قهوه را نمایان می‌کند بلکه حس گرمی و دلنشینی را انتقال می‌دهد. این رنگ باعث ایجاد یک حس صمیمیت و دوستانه می‌شود که مشتریان را به بازدید از فروشگاه آجیل ترغیب می‌کند.

    2. عکس آجیل برجسته: افزودن یک عکس با کیفیت و جذاب از محصولات آجیل به کارت ویزیت، به مشتریان ایده‌ای واضح از نوع و کیفیت محصولات ارائه شده می‌دهد. این عکس می‌تواند باعث تحریک حواس مشتریان و ترغیب به تست محصولات باشد.

    3. استفاده از لایه باز: طرح لایه باز این امکان را فراهم می‌کند که اطلاعات مختلف مانند شماره تماس، آدرس، وب‌سایت و لوگوی فروشگاه با آسانی قابل ویرایش و تنظیم باشند. این ویژگی به صاحب کسب و کار این امکان را می‌دهد که در صورت نیاز به تغییرات، بدون نیاز به طراحی مجدد کارت ویزیت اقدام کند.

    4. استفاده از فونت مناسب: انتخاب یک فونت مناسب و خوانا بر روی کارت ویزیت، خوانایی و تأثیرگذاری اطلاعات را افزایش می‌دهد. فونت با طراحی خاص و سازگار با موضوع کارت ویزیت، تصویری حرفه‌ای و جذاب از فروشگاه آجیل ارائه می‌دهد.

    5. ترکیب هویت بصری: این کارت ویزیت باید با هویت بصری کلی فروشگاه هماهنگ باشد. استفاده از الگوها، لوگوها و رنگ‌هایی که با هویت بصری فروشگاه هماهنگ باشند، تجربه یکپارچه و حرفه‌ای‌ای را برای مشتریان فراهم می‌کند.

کارت ویزیت فروشگاه خشکبار ،جهت تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم ایران طرح طراحی شده و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر به کار رفته در طرح کارت ویزیت آجیل فروشی

طرح کارت ویزیت فروشگاه خشکبار شامل:تصویر آجیل و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو )، چاپ تراکت و بنر ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح کارت ویزیت بدون تغییر سایز مناسب طرح کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز کارت ویزیت مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت کتان و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

طرح کارت ویزیت آجیل و خشکبار، کارت ویزیت آجیل و خشکبار، آجیل و خشکبار، آجیل و خشکبار، عکس با کیفیت ظرف آجیل لیبل ، لیبل شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه آجیل

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 قهوه ای

سایز:                                13 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت آجیل فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ قهوه ای با طرح آجیل فروشی
  • استفاده از  عکس باکیفیت آجیل که مناسب طرح کارت ویزیت آجیل فروشی می باشد. 
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت فروشگاه خشکبار

کارت ویزیت لایه باز آجیل فروشی , طرح کارت ویزیت آجیل فروشی , طرح کارت ویزیت میوه خشک , آجیل , کارت ویزیت فروشگاه آجیل و خشکبار , کارت ویزیت آجیل فروشی , کارت ویزیت میوه خشک , آجیل سرا , خشکبار , میوه خشک , طرح psd کارت ویزیت اجیل فروشی , کارت ویزیت لایه باز آجیل سرا , کار ویزیت فروشگاه آجیل و خشکبار , آجیل و خشکبار , کارت ویزیت psd آجیل فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325