طرح کارت ویزیت فروشگاه اجیل و خشک بار

شناسه مطلب : 437319
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :14 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

کارت ویزیت فروشگاه آجیل و خشکبار

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل فروش آجیل تأثیرات مهمی در ارتقاء تجارت دارند. این کارت‌های ویزیت باعث ارتقاء حرفه‌ایترین و یکنواخت‌ترین حضور در بازار می‌شوند. از طریق چاپ کارت ویزیت با طراحی خلاقانه و متناسب با محصولات، تاج‌آجیل فروشان می‌توانند به راحتی به خاطر مشتریان جدید بمانند و ارتباطات ثابت با مشتریان فعلی را تسهیل کنند.

کارت ویزیت‌ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی کوچک اما قدرتمند می‌توانند اطلاعات مهمی را به مخاطبان منتقل کنند. آن‌ها ممکن است شامل اطلاعات مانند آدرس فروشگاه، شماره تماس، وب‌سایت، و اطلاعات مرتبط با تخفیفات یا پیشنهادهای ویژه باشند. این اطلاعات به مشتریان کمک می‌کنند تا به راحتی با فروشگاه آشنا شوند و ترغیب شوند تا از خدمات و محصولات فراوان آجیل فروشی استفاده کنند.

علاوه بر این، کارت ویزیت به عنوان یک ابزار نمایشی اهمیت زیادی دارد. چاپ با کیفیت و طراحی زیبا در کارت ویزیت می‌تواند نشان‌دهنده حرفه‌ای بودن و ارزش افزوده فروشگاه آجیل باشد. چاپ کارت ویزیت با استفاده از الگوهای رنگی مناسب می‌تواند جلب توجه مخاطبان را افزایش دهد و باعث ایجاد یک تاثیر مثبت و خاص بر روی ادراک مشتریان نسبت به فروشگاه آجیل شود.

طراحی لایه باز تراکت برای آجیل فروشی با زمینه قهوه‌ای و عکس آجیل می‌تواند یک راه بسیار موثر برای جذب توجه مشتریان و تبلیغات کارآمد در بازار آجیل باشد. زمینه قهوه‌ای به عنوان یک پس‌زمینه گرم و دلنشین، احساس دفاع‌ناپذیری و دوستانه در مشتریان ایجاد می‌کند و با ترکیب آن با عکس آجیل، یک طراحی جذاب و جذب‌کننده ایجاد می‌شود.

در لایه باز این تراکت، از تصاویر با کیفیت بالا از انواع آجیل‌ها استفاده می‌شود. این تصاویر می‌توانند نمونه‌هایی زیبا از محصولات آجیل فروشی را به نمایش بگذارند و باعث تشویق مشتریان به تست و خرید انواع آجیل شوند.

بخشی از تراکت می‌تواند به عنوان فضایی برای نمایش لوگو و نام فروشگاه در نظر گرفته شود. این الگوی بصری باید با هویت بصری فروشگاه هماهنگ شده و با استفاده از رنگها و طرح‌های مورد استفاده در تراکت، هویت بصری جامع و قابل تشخیصی را ایجاد کند.

در پایین تراکت، متنی جذاب و اطلاعاتی کامل در مورد ویژگی‌ها، مزایا، و انواع آجیل‌های موجود در فروشگاه قرار می‌گیرد. جملاتی همچون "لذت آجیل با کیفیت در یک مکان" یا "تنوع بی‌نهایت آجیل‌ها برای هر سلیقه"، مشتریان را به خواستن و خرید انواع آجیل دعوت می‌کنند.

استفاده از طرح لایه باز در این تراکت، امکان انجام تغییرات و به‌روزرسانی‌های مداوم با توجه به نیازها و تغییرات در بازار آجیل را ممکن می‌سازد. این طرح لایه باز به فروشگاه این امکان را می‌دهد تا با ارائه تجربیات جدید و متنوع، همیشه در چشم مشتریان باقی بماند و توجه آن‌ها را به خود جلب کند.

کارت ویزیت فروشگاه خشکبار ،جهت تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم ایران طرح طراحی شده و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر به کار رفته در طرح کارت ویزیت آجیل فروشی

طرح کارت ویزیت فروشگاه خشکبار شامل:تصویر آجیل و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو )، چاپ تراکت و بنر ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح کارت ویزیت بدون تغییر سایز مناسب طرح کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز کارت ویزیت مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت کتان و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

طرح کارت ویزیت آجیل و خشکبار، کارت ویزیت آجیل و خشکبار، آجیل و خشکبار، آجیل و خشکبار، عکس با کیفیت ظرف آجیل لیبل ، لیبل شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه آجیل

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 قهوه ای

سایز:                                14 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت آجیل فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ قهوه ای با طرح آجیل فروشی
  • استفاده از  عکس باکیفیت آجیل که مناسب طرح کارت ویزیت آجیل فروشی می باشد. 
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت فروشگاه خشکبار

کار ویزیت فروشگاه آجیل و خشکبار , خشکبار , کارت ویزیت لایه باز آجیل فروشی , کارت ویزیت psd آجیل فروشی , کارت ویزیت فروشگاه آجیل و خشکبار , کارت ویزیت لایه باز آجیل سرا , کارت ویزیت میوه خشک , طرح کارت ویزیت میوه خشک , آجیل و خشکبار , میوه خشک , طرح psd کارت ویزیت اجیل فروشی , کارت ویزیت آجیل فروشی , آجیل , آجیل سرا , طرح کارت ویزیت آجیل فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325