طرح کارت ویزیت عسل فروشی

شناسه مطلب : 451912
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : زرد
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :7 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت ویزیت عسل فروشی

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل عسل‌فروشی به عنوان ابزارهای مؤثر برای جذب مشتریان و افزایش آگاهی نسبت به برند اهمیت بالایی دارند. در دنیای امروز که رقابت در صنایع غذایی به شدت بالا است، داشتن یک کارت ویزیت حرفه‌ای می‌تواند به عسل‌فروشی‌ها کمک کند تا محصولات خود را به شکلی جذاب و معتبر معرفی کنند. این کارت‌ها می‌توانند اطلاعات مهمی مانند نوع عسل، مزایای آن، نحوه تهیه و شماره تماس را به مشتریان ارائه دهند و به این ترتیب امکان دسترسی آسان به محصولات را فراهم کنند.

چاپ کارت ویزیت به عسل‌فروشی‌ها این امکان را می‌دهد که هویت برند خود را به‌صورت بصری به نمایش بگذارند. طراحی جذاب و متناسب با فضای طبیعی و ارگانیک محصولات عسل، می‌تواند تأثیر زیادی در جلب توجه مشتریان داشته باشد. توزیع کارت‌های ویزیت در بازارها، فروشگاه‌های مواد غذایی و رویدادهای محلی به افزایش شناخت برند و ترغیب مشتریان به خرید عسل از آن فروشگاه کمک می‌کند و ارتباط مستقیمی با مشتریان برقرار می‌کند.

علاوه بر این، کارت ویزیت‌ها می‌توانند به ایجاد وفاداری مشتریان و افزایش تکرار خرید کمک کنند. وقتی مشتریان با دریافت کارت ویزیت از تخفیف‌ها یا پیشنهادات ویژه آگاه می‌شوند، احتمال مراجعه مجدد و خرید از آن عسل‌فروشی افزایش می‌یابد. همچنین، این کارت‌ها می‌توانند به مشتریان یادآوری کنند که چه زمانی به عسل‌فروشی مراجعه کنند و این موضوع به تقویت رابطه بین فروشنده و مشتری کمک می‌کند. در نتیجه، چاپ کارت ویزیت نه تنها به جذب مشتریان جدید کمک می‌کند، بلکه به حفظ و افزایش وفاداری مشتریان فعلی نیز منجر می‌شود.

کارت ویزیت لایه باز عسل فروشی، نمونه ای از کارت ویزیت مشاغل مختلف می باشد که جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از مغازه ها توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت عسل سرا

طرح کارت ویزیت عسل فروشی شامل:

عکس عسل، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی کارت ویزیت عسل فروشی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                زرد 

سایز:                               7 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت لایه باز فروشگاه عسل 
  • همنشینی مناسب رنگ زرد با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی 
  • استفاده از تصویر عسل که مناسب با کارت ویزیت لایه باز فروشگاه عسل می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی کارت ویزیت

طرح کارت ویزیت فروشگاه عسل , کارت ویزیت عسل , عسل فروشی , عسل , کارت ویزیت psd , فروشگاه عسل , دانلود طرح کارت ویزیت , عسل طبیعی , طرح کارت ویزیت عسل فروشی , تبلیغات عسل فروشی , طرح کارت ویزیت عسل فروشی , کارت ویزیت عسل فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325