طرح کارت ویزیت صنایع دستی

شناسه مطلب : 451750
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :9 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت ویزیت صنایع دستی

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل فروشگاه صنایع دستی تأثیر قابل‌توجهی بر جذب مشتری و افزایش فروش دارند. با توجه به رقابت بالای موجود در بازار صنایع دستی، تبلیغات می‌توانند به‌عنوان ابزاری برای معرفی محصولات منحصر به فرد و هنری فروشگاه عمل کنند. استفاده از رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات آنلاین و شرکت در نمایشگاه‌های هنری می‌تواند باعث افزایش دیده‌شدن و شناخت برند شود و به جذب مشتریان جدید کمک کند.

چاپ کارت ویزیت در این حوزه نیز اهمیت زیادی دارد. کارت ویزیت نه‌تنها اطلاعات تماس فروشگاه را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، بلکه می‌تواند نمایانگر هویت هنری و خلاقانه برند باشد. طراحی زیبا و منحصر به فرد کارت ویزیت، به‌خصوص در فروشگاه‌های صنایع دستی، می‌تواند به‌عنوان یک یادآوری مؤثر عمل کند و مشتریان را تشویق کند تا به فروشگاه مراجعه کنند یا محصولات را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند.

در نهایت، ترکیب تبلیغات مؤثر و طراحی خلاقانه کارت ویزیت می‌تواند به افزایش شناخت برند و وفاداری مشتریان منجر شود. این دو ابزار در کنار هم، به فروشگاه‌های صنایع دستی این امکان را می‌دهند که داستان خود را به‌خوبی روایت کنند و ارتباط عاطفی عمیق‌تری با مشتریان برقرار کنند، که در نتیجه، فروش و موفقیت کسب‌وکار را بهبود می‌بخشد.

طرح لایه باز کارت ویزیت صنایع دستی ، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت صنایع دستی

طرح کارت ویزیت صنایع دستی شامل:

تصویر صنایع دستی، تذهیب، وکتور لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت صنایع دستی 

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               9 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت صنایع دستی 
  • همنشینی مناسب رنگ های استفاده شده و طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت 

طرح کارت ویزیت فروشگاه صنایع دستی , طرح کارت ویزیت , کارت ویزیت فروشگاه صنایع دستی , کارت ویزیتط , فروشگاه صنایع دستی , طرح لایه باز کارت ویزیت صنایع دستی , طرح کارت ویزیت صنایع دستی , طرح لایه باز کارت ویزیت , کارت ویزیت صنایع دستی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325