طرح کارت ویزیت صنایع دستی

شناسه مطلب : 451713
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :7 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت ویزیت صنایع دستی

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل فروش صنایع دستی می‌توانند تأثیر بسزایی در جذب مشتریان و ارتقای هویت برند داشته باشند. کارت ویزیت به عنوان ابزاری ساده و کارآمد، اطلاعات کلیدی مانند نام فروشگاه، آدرس، شماره تماس و انواع محصولات را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. طراحی خلاقانه و متناسب با هنر صنایع دستی می‌تواند حس جذابیت و اصالت را منتقل کند و مشتریان را ترغیب به بازدید مجدد از فروشگاه کند.

استفاده از کارت ویزیت در رویدادهای هنری، نمایشگاه‌ها و بازارهای محلی می‌تواند به گسترش شبکه ارتباطی فروشگاه کمک کند. ارائه کارت ویزیت به مشتریان در حین خرید یا در ملاقات‌های اجتماعی این امکان را فراهم می‌آورد که آن‌ها به راحتی اطلاعات فروشگاه را به دوستان و آشنایان خود منتقل کنند. این نوع تبلیغ کلامی، به ویژه در صنعت صنایع دستی که مشتریان به دنبال کیفیت و داستان پشت محصولات هستند، می‌تواند موجب جذب مشتریان جدید و افزایش فروش شود.

علاوه بر جذب مشتریان جدید، کارت ویزیت می‌تواند به حفظ مشتریان وفادار نیز کمک کند. درج تخفیف‌ها یا پیشنهادات ویژه بر روی کارت ویزیت می‌تواند مشتریان را به خرید مجدد ترغیب کند و احساس ارتباط عمیق‌تری با برند ایجاد کند. به این ترتیب، سرمایه‌گذاری در تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌تواند به موفقیت و رشد فروشگاه صنایع دستی کمک کند و منجر به ایجاد یک جامعه وفادار از مشتریان شود.

طرح لایه باز کارت ویزیت صنایع دستی ، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت صنایع دستی

طرح کارت ویزیت صنایع دستی شامل:

تصویر صنایع دستی،  تذهیب، وکتور لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت صنایع دستی 

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               7 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت صنایع دستی 
  • همنشینی مناسب رنگ های استفاده شده و طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت 

فروشگاه صنایع دستی , کارت ویزیت فروشگاه صنایع دستی , طرح کارت ویزیت , طرح لایه باز کارت ویزیت صنایع دستی , کارت ویزیت صنایع دستی , کارت ویزیتط , طرح کارت ویزیت فروشگاه صنایع دستی , طرح کارت ویزیت صنایع دستی , طرح لایه باز کارت ویزیت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325