طرح کارت ویزیت صافکاری و نقاشی اتومبیل

شناسه مطلب : 394044
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :7 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/07/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید تراکت صافکاری
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح کارت ویزیت لایه باز صافکاری و نقاشی اتومبیل

در هنگام رانندگی همیشه باید سعی کنیم که قوانین و مقررات را رعایت کنیم و با درست رانندگی کردن از بروز حادثه جلوگیری کنیم. اگر تصادفی بین خودروها رخ بدهد، حداقل خسارت به بدنه آن ها وارد میشود که در این صورت نیاز به صافکاری و نقاشی ماشین پیدا میکنیم.

اما حقیقت این است که هر چقدر هم که شما با دقت و اصولی رانندگی کنید و قوانین را رعایت کنید، متاسفانه کسانی پیدا می شوند که با سهل انگاری و بی توجهی باعث بروز تصادف و آسیب دیدگی ماشین می شوند.

در این صورت ماشین شما نیاز به تعمیر و ترمیم پیدا میکند. اگر ضربه به قدری شدید باشد که قطعات شکسته شده باشند، نیاز به تعویض آن خواهید داشت. ولی اگر ضربه آنقدر شدید نباشد که به اجزای فنی ایراد وارد نشده باشد، برای تعمیر و درست کردن اتومبیل، ما دست به دامان صافکاری و نقاشی خواهیم شد.

در هنگام تصادف ممکن است به قطعاتی مانند سپرها، ستونها، سر شاسی ها، سینی ها، سقف، درها، گلگیرهای جلو و عقب، در صندوق، کاپوت و … صدمه وارد شود که البته تعمیر، ترمیم هر کدام از بخش‌ها، به روش‌های خاص و مهارت و تجربه و حتی هنر در صافکاری و نقاشی نیاز دارد.

طرح کارت ویزیت صافکاری اتومبیل، توسط تیم مجرب پارس گرافیک جهت تبلیغات و بازاریابی این دسته از فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

 

عناصر به کار رفته در طرح کارت ویزیت لایه باز خدمات صافکاری

طرح کارت ویزیت صافکاری و نقاشی اتومبیل شامل: بکگراند مشکی و قرمز و مشکی ، تصویر با کیفیت ماشین لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت عمودی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی کارت ویزیت صافکاری و نقاشی اتومبیل

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی ، قرمز

سایز:                               7 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت صافکاری و نقاشی اتومبیل
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی و قرمز با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های زیبا به صورت بسیار شیک و کاربردی ویزیت و توضیحات و اطلاعات تماس در سمت دیگر کارت ویزیت 
  • استفاده از تصویر اتومبیل در طراحی کارت ویزیت
  • طراحی شیک و کاربردی کارت ویزیت که مناسب شغل صافکاری و نقاشی اتومبیل می باشد.

نقاشی اتومبیل , دانلود طرح کارت ویزیت نقاش ماشین , ماشین , کارت ویزیت نقاشی ماشین , کارت ویزیت لایه باز نقاش ماشین , دانلود طرح کارت ویزیت نقاشی اتومبیل , نقاشی خودرو , نقاشی ماشین , اتومبیل , کارت ویزیت نقاش خودرو , کارت ویزیت لایه باز , خودرو , کارت ویزیت نقاش اومبیل ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325