طرح کارت ویزیت دبستان غیر دولتی

شناسه مطلب : 430416
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :5 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح کارت ویزیت مدرسه غیرانتفاعی

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت برای دبستان‌ها تأثیرات مثبت زیادی دارند و می‌توانند به جلب دانش‌آموزان جدید و تقویت شناخت برند دبستان کمک کنند.

  1. جذب دانش‌آموزان جدید: تبلیغات مناسب و کارت ویزیت زیبا و جذاب به دبستان‌ها امکان جذب دانش‌آموزان جدید را می‌دهد. از طریق کارت ویزیت می‌توانید اطلاعات اصلی دبستان خود را به والدین و دانش‌آموزان جدید ارائه دهید و ایجاد تماس با آنها را تسهیل کنید.

  2. تقویت شناخت برند: با چاپ کارت ویزیت حرفه‌ای و جذاب، می‌توانید شناخت برند دبستان را تقویت کنید. لوگو و نام دبستان، رنگها و طراحی کارت ویزیت می‌توانند به خودهویت دبستان ارزش افزوده دهند و به والدین و دانش‌آموزان اطمینان دهند که دبستان معتبری است.

  3. ارتقاء ارتباط با والدین: کارت ویزیت به دبستان فرصتی می‌دهد تا به والدین اطلاعات تماس مستقیم خود را ارائه کند. این ارتباط مستقیم با والدین می‌تواند از راه‌های مهمی برای اطلاع‌رسانی، برگزاری جلسات خانواده و تبادل اطلاعات آموزشی استفاده شود.

با توجه به این موارد، تبلیغات مناسب و چاپ کارت ویزیت به دبستان‌ها کمک می‌کنند تا به رشد و توسعه کسب و کار خود بپردازند. این ابزارها به دبستان‌ها امکان معرفی بهتر خود به اهالی منطقه و جلب دانش‌آموزان جدید را می‌دهند و به شناخت برند و ایجاد ارتباط مستقیم با والدین کمک می‌کنند.

طراحی یک کارت ویزیت با زمینه سبز و اضافه کردن عکس یکی از دانش‌آموزان می‌تواند به دبستان کمک کند تا بهتر معرفی شود و شناخت برند خود را تقویت کند. 

  1. زمینه سبز و پیام طبیعتی: انتخاب زمینه سبز در کارت ویزیت به والدین و دانش‌آموزان انطباق دبستان با محیط طبیعی و سیاق آموزشی را نشان می‌دهد. این رنگ نماد زیبایی طبیعت و رشد است که می‌تواند درک از محیط دبستان را بهبود بخشد.

  2. اضافه کردن عکس دانش‌آموز: افزودن عکس یکی از دانش‌آموزان به کارت ویزیت، می‌تواند تمرکز و تعامل والدین و دانش‌آموزان را افزایش دهد. این تصویر می‌تواند یک هویت شخصی به دانش‌آموزان بدهد و والدین را به احساس ارتباط نزدیک‌تر با دبستان ترغیب کند.

  3. اطلاعات تماس و آدرس دبستان: در کارت ویزیت باید اطلاعات تماس دبستان، از جمله آدرس و شماره تلفن، درج شود. این اطلاعات به والدین اجازه می‌دهند تا با دبستان تماس بگیرند و به‌راحتی مراجعه کنند.

  4. توضیحات در مورد برنامه آموزشی و ویژگی‌های دبستان: کارت ویزیت باید توضیحات کوتاهی از برنامه آموزشی دبستان و ویژگی‌های آن را ارائه دهد. این توضیحات به والدین و دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا با اهداف و ارزش‌های دبستان آشنا شوند.

  5. تشویق به بازدید و ثبت نام: در کارت ویزیت می‌توانید به والدین تشویق کنید که دانش‌آموزان خود را در دبستان ثبت نام کنند و به بازدید از دبستان دعوت کنید. این ترغیبات می‌توانند مهمی باشند برای افزایش تعداد دانش‌آموزان و تقویت ارتباط با والدین.

با استفاده از طراحی لایه باز کارت ویزیت با زمینه سبز و عکس دانش‌آموز، دبستان می‌تواند به بهترین شکل ممکن معرفی شود و به ارتقاء ارتباط با والدین و جذب دانش‌آموزان جدید کمک کند. این کارت‌ها با استفاده از رنگها و تصاویر جذاب می‌توانند تأثیر مثبتی روی جامعه دبستان و اهالی آن داشته باشند.

طرح کارت ویزیت مدرسه غیرانتفاعی، توسط تیم ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این مکان ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح کارت ویزیت مدرسه غیر دولتی

طرح کارت ویزیت مدرسه و دبیرستان شامل: عکس با کیفیت پسر  ، وکتور مرتبط با طرح کارت ویزیت، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت عمودی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح بدون تغییر سایز مناسب چاپ کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت برجسته، کارت ویزیت براق و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

 

 

مشخصات فنی کارت ویزیت لایه باز مدرسه غیر دولتی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               6 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت مدرسه غیر انتفاعی
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز با طرح کارت ویزیت
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت پسر در طراحی کارت ویزیت
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت

طرح کارت ویزیت مدرسه غیر انتفاعی , کارت ویزیت psd , مدرسه غیر انتفاعی , کارت ویزیت فارسی , طر کارت ویزیت مدرسه , دانلود کارت ویزیت , کارت ویزیت لایه باز مدرسه , مدرسه غیرانتفاعی , کارت ویزیت ایرانی , طرح کارت ویزیت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325