طرح کارت ویزیت خدمات کاشت ناخن psd

شناسه مطلب : 417200
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :86 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/01/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

کارت ویزیت خدمات کاشت ناخن

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت به عنوان یک ابزار با اهمیت در توسعه کسب و کار کاشت ناخن به شمار می‌آیند. این ابزارها باعث افزایش آگاهی مشتریان از وجود کسب و کار شما و خدماتی که ارائه می‌دهید می‌شوند. به عنوان مثال، یک کارت ویزیت که شامل نام، آدرس و شماره تماس کسب و کار شما است، می‌تواند به مشتریان شما اعتماد بیشتری بدهد و از دیدگاهشان به شما کمک کند که به عنوان یک متخصص در زمینه کاشت ناخن شناخته شوید.

همچنین، چاپ تراکت‌های تبلیغاتی که شامل اطلاعاتی درباره خدماتی که ارائه می‌دهید است، می‌تواند به شما در جذب مشتریان جدید کمک کند. این تراکت‌ها می‌توانند در محل‌های عمومی مانند پارکینگ‌ها، دفاتر پزشکی، سوپرمارکت‌ها و ... قرار داده شوند تا بیشترین تاثیر را داشته باشند. این تراکت‌ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قابل حمل، در دسترس بوده و مشتریان جدید را به کسب و کار شما جذب می‌کنند.

در کل، تبلیغات و چاپ کارت ویزیت و تراکت‌ها در توسعه کسب و کار کاشت ناخن بسیار مهم هستند و به شما کمک می‌کنند تا شناخته شده‌تر شوید و تعداد مشتریانتان را افزایش دهید. این ابزارها باعث می‌شوند تا شما با ارائه خدمات با کیفیت و قابل اعتماد، اعتماد مشتریان را به دست آورید و روند رشد کسب و کار شما را تسریع کنید.

طراحی کارت ویزیت مناسب یک کاشت ناخن می‌تواند در افزایش شناخت برند و تاثیرگذاری بر روی مشتریان موثر باشد. یک کارت ویزیت با طرح لایه باز مشکی و نارنجی با عکس لاک ناخن، می‌تواند به عنوان یک وسیله جذاب و حرفه‌ای در ارتباط با مشتریان استفاده شود.

زمینه مشکی و نارنجی کارت ویزیت به عنوان رنگ‌های پرطرفدار و جذاب در صنعت کاشت ناخن انتخاب شده است. رنگ مشکی نماد روشنفکری و مرموزیت است و می‌تواند مشتریان را جذب کند. رنگ نارنجی نیز نماد انرژی، شادی و خلاقیت است و باعث ایجاد احساس پرانرژی در مشتریان می‌شود.

عکس لاک ناخن در کارت ویزیت، به عنوان یک عکس جذاب و چشم‌نواز در صنعت کاشت ناخن، می‌تواند توجه مشتریان را به خود جلب کند و باعث ایجاد ارتباط نزدیک تر با آنها شود. همچنین، استفاده از طرح لایه باز در کارت ویزیت، این امکان را به کارآفرینان می‌دهد تا در طراحی و ویرایش کارت ویزیت خود آزادانه عمل کنند و بهترین نتیجه را بگیرند.

تاثیر چاپ کارت ویزیت با طرح لایه باز مشکی و نارنجی با عکس لاک ناخن، در افزایش شناخت برند و تاثیرگذاری بر روی مشتریان به دلیل جذابیت و حرفه‌ای بودن آن، بسیار مهم است. این کارت ویزیت می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر در صنعت کاشت ناخن استفاده شود و باعث جذب مشتریان جدید شود

طرح کارت ویزیت خدمات کاشت ناخن، توسط تیم پارس گرافیک جهت تبلیغات و بازاریابی این مکان ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز کارت ویزیت خدمات کاشت ناخن

طرح کارت ویزیت خدمات کاشت ناخن شامل: عکس لاک ، وکتور مرتبط با طرح کارت ویزیت، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت عمودی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح بدون تغییر سایز مناسب چاپ کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت برجسته، کارت ویزیت براق و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

 

 

مشخصات فنی کارت ویزیت خدمات کاشت ناخن

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                نارنجی ، مشکی

سایز:                               86 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت خدمات کاشت ناخن
  • هم نشینی مناسب رنگ نارنجی و مشکی با طرح کارت ویزیت
  • استفاده مناسب از از عکس لاک در طراحی کارت ویزیت
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت

خدمات کاشت ناخن , انستیتو زیبایی , کارت ویزیت ایرانی , دانلود کارت ویزیت , سالن زیبایی , طرح کارت ویزیت , کارت ویزیت psd , طرح لایه باز کارت ویزیت خدمات کاشت ناخن , کارت ویزیت خدمات کاشت ناخن , آرایشگاه , دانلود کارت ویزیت , سالن خدمات کاشت ناخن , کارت ویزیت فارسی , طرح کارت ویزیت خدمات کاشت ناخن ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325