طرح کارت ویزیت خدمات کاشت ناخن

شناسه مطلب : 451224
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : خاکستری
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :4 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح کارت ویزیت خدمات کاشت ناخن

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل خدمات کاشت ناخن می‌تواند تاثیر زیادی در جذب مشتریان جدید و افزایش تعداد مراجعات داشته باشد. کارت ویزیت‌های حرفه‌ای و جذاب می‌توانند اولین برداشت مثبت از کیفیت خدمات کاشت ناخن را به مشتریان منتقل کنند. طراحی زیبا و شیک که هماهنگ با سبک هنری و زیبایی‌شناسی کاشت ناخن باشد، باعث می‌شود که مشتریان نه تنها اطلاعات تماس را به راحتی دریافت کنند بلکه از ظرافت و کیفیت خدمات نیز تصور دقیقی داشته باشند.

کارت ویزیت‌ها همچنین به عنوان یک ابزار تبلیغاتی ساده اما مؤثر، به مشتریان قبلی این امکان را می‌دهند که خدمات را به دوستان و آشنایان معرفی کنند. برای مثال، وقتی مشتری از خدمات راضی باشد، با دادن کارت ویزیت به دیگران می‌تواند به راحتی کسب‌وکار را تبلیغ کند. این نوع از تبلیغات دهان به دهان همراه با کارت ویزیت‌های زیبا و الهام‌بخش می‌تواند به رشد طبیعی و پایداری مشتریان کسب‌وکار کمک کند.

علاوه بر این، توزیع کارت ویزیت در مکان‌های عمومی مثل سالن‌های زیبایی، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و حتی رویدادهای مرتبط با صنعت زیبایی می‌تواند به جلب توجه افراد بیشتری منجر شود. همچنین ارائه تخفیفات خاص یا برنامه‌های تشویقی روی کارت ویزیت‌ها می‌تواند افراد را ترغیب به اولین مراجعه یا بازگشت به سالن کند، که در نتیجه باعث ایجاد وفاداری مشتریان و تثبیت برند در بازار رقابتی خدمات زیبایی می‌شود.

طرح کارت ویزیت خدمات کاشت ناخن، توسط تیم ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این دسته از مشاغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز کارت ویزیت خدمات کاشت ناخن

طرح کارت ویزیت خدمات کاشت ناخن شامل:

عکس دست و ناخن کاشت و طراحی شده، وکتور مرتبط با طرح کارت ویزیت، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت عمودی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی کارت ویزیت خدمات کاشت ناخن

ابعاد:                                6 در 6 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                خاکستری

سایز:                               4 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت خدمات کاشت ناخن
  • هم نشینی مناسب رنگ خاکستری با طرح کارت ویزیت
  • استفاده مناسب از از عکس ناخن کاشت شده در طراحی کارت ویزیت
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت

انستیتو زیبایی , کارت ویزیت ایرانی , کارت ویزیت خدمات کاشت ناخن , طرح کارت ویزیت خدمات کاشت ناخن , طرح لایه باز کارت ویزیت خدمات کاشت ناخن , کارت ویزیت فارسی , دانلود کارت ویزیت , خدمات کاشت ناخن , سالن زیبایی , دانلود کارت ویزیت , آرایشگاه , کارت ویزیت psd , طرح کارت ویزیت , سالن خدمات کاشت ناخن ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325