طرح کارت ویزیت خدمات نرم افزاری

شناسه مطلب : 339481
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :2 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/09/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح کارت ویزیت شرکت خدمات نرم افزاری

خدمات کامپیوتری به دسته ای از مشاغل مرتبط با کامپیوتر و تجهیزات جانبی کامپیوتر چه سخت افزار و چه نرم افزار اطلاق می شود که در آن به بررسی و رفع مشکلات رایانه ای ، ارتقاء و بروزرسانی نرم افزاری و سخت افزاری و گاها در کنار آن فروش لوازم جانبی و قطعات کامپیوتر  پرداخته می شود.

با گسترش سیستم های رایانه ای در منازل و به سبب آن نیاز به بررسی و برطرف نمودن مشکلات مختلف نرم افزاری و سخت افزاری این شغل به یکی از مهمترین شاخه های پایه ای  علوم کامپیوتر تبدیل شده است .

در کشور های توسعه یافته نیز در ابتدا با ورود رایانه های شخصی به منازل این شغل به شکل مرسوم اولیه خود توسعه داده شد و شرکت ها و افراد مختلفی که با علوم کامپیوتر آشنایی لازم را دشته اند. به حل مشکلات رایانه ای و ارائه انواع مختلف خدمات رایانه ای پرداختند. اما رفته رفته با پیشرفت سریع علوم کامپیوتری این شاخه از مشاغل رایانه ای نیز دست خوش تغییرات زیادی شد که در ادامه به این تغییرات می پردازیم.

کارت ویزیت خدمات نرم افزاری جهت استفاده کاسبان اسن دسته از مشاغل توسط طراحان پارس گرافیک طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح کارت ویزیت لایه باز خدمات نرم افزاری

طرح کارت ویزیت خدمات نرم افزاری شامل: بکگراند سفید و سبز، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح کارت ویزیت ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت افقی و دورو)، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید. طرح بدون تغییر سایز مناسب چاپ کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز مناسب چاپ کارت ویزیت براق، کارت ویزیت کتان و کارت ویزیت مات و دیگر کارت ویزیت ها نیز می باشد.

طرح کارت ویزیت خدمات نرم افزاری، کارت ویزیت خدمات نرم افزاری، کارت ویزیت لایه باز خدمات نرم افزاری، خدمات نرم افزاری، کارت ویزیت، کارت ویزیت لایه باز، 

 

مشخصات فنی کارت ویزیت خدمات نرم افزاری

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی، نارنجی

سایز:                               2 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت لایه باز خدمات نرم افزاری
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی و نارنجی با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی در طراحی کارت ویزیت
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی شیک و کاربردی کارت ویزیت خدمات نرم افزاری

کارت ویزیت psd , طرح کارت ویزیت شرکت نرم افزاری , طرح کارت ویزیت خدمات نرم افزاری , کارت ویزیت شرکت نرم افزاری , کارت ویزیت شرکتی , خدمات نرم افزاری , طرح کارت ویزیت خدمات نرم افزاری , کارت ویزیت , کارت ویزیت خدمات نرم افزاری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325