طرح کارت ویزیت تبلیغات انتخابات مجلس

شناسه مطلب : 439793
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :3 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/04
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

کارت ویزیت انتخاباتی


طراحی لایه باز کارت ویزیت در انتخابات مجلس یکی از ابزارهای حیاتی در حملات تبلیغاتی سیاسی است. این کارت ویزیت با لایه باز، امکان تنظیم و به‌روزرسانی آسان اطلاعات نامزدان و برنامه‌های انتخاباتی را فراهم می‌کند. در اینجا چند نکته در مورد کاربردها و اهمیت طراحی کارت ویزیت با لایه باز در انتخابات مجلس آورده شده است:

اولاً، هویت بصری: طراحی کارت ویزیت با لایه باز به نامزدان این امکان را می‌دهد که یک هویت بصری قوی و یکنواخت ایجاد کنند. انتخاب رنگ‌ها، قلم‌ها و لوگوها با دقت می‌تواند یک تاثیر قوی و قابل تذکر روی مخاطبان بگذارد.

ثانیاً، ارتباط شخصی: افزودن عکس نامزد به کارت ویزیت با لایه باز، ارتباط شخصی با مخاطبان را تقویت می‌کند. مشاهده چهره نامزد می‌تواند حس انسجام و اعتماد مردم را به نامزد افزایش دهد.

سوماً، اطلاعات کامل: کارت ویزیت با لایه باز به نامزد این امکان را می‌دهد که اطلاعات کاملی از جمله بیوگرافی، برنامه انتخاباتی، و اهداف خود را درج کند. این اطلاعات کامل به مخاطبان کمک می‌کند تا تصمیمات خود را با اطلاعات دقیق‌تری بگیرند.

و در آخر، به‌روزرسانی آسان: لایه باز در طراحی کارت ویزیت به نامزد این امکان را می‌دهد که با تغییرات در برنامه‌ها، سیاست‌ها، یا اطلاعات تماس، به‌روزرسانی‌های لازم را اعمال کند. این امر به نامزد این اطمینان را می‌دهد که اطلاعاتش همیشه به‌روز و دقیق باشند.

عناصر طرح کارت ویزیت انتخابات

طرح کارت ویزیت انتخاباتی :  استفاده از آیکون تصویر شورا  ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح کارت ویزیت ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت کاندیدای انتخابات

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، سبز

سایز:                               3 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

 


نامزد انتخاباتی , کارت ویزیت تبلیغات نامزد انتخاباتی , کارت ویزیت نامزد انتخابات , کاندیدای انتخابات , کارت ویزیت , تبلیغات نامزد انتخابات , کارت ویزیت نماینده مجلس , انتخابات , شورای شهر , کارت ویزیت انتخابات , ویزیت انتخاباتی , کارت ویزیت کاندید انتخابات , کارت ویزیت نامزد مجلس , کارت ویزیت لایه باز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325