طرح کارت ویزیت بستنی فروشی

شناسه مطلب : 418497
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :65 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت ویزیت بستنی فروشی

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت برای بستنی فروشی می‌تواند تاثیرات بسیار مثبتی داشته باشد. در زیر سه پاراگراف توضیحی درباره این موضوع آمده است:

  1. تاثیر تبلیغات: تبلیغات می‌تواند به بستنی فروشی کمک کند تا بیشتر شناخته شود و بیشترین سود را ببرد. از روش‌های تبلیغاتی مختلف مانند تبلیغات رادیویی، تلویزیونی، تبلیغات در اینستاگرام و فیسبوک، استفاده می‌شود. بهتر است تبلیغات را در نزدیکی نقاط تجاری یا در محل‌های عمومی انجام دهید.

  2. تاثیر چاپ کارت ویزیت: چاپ کارت ویزیت می‌تواند به بستنی فروشی کمک کند تا به شناخت بیشتری برسد. با چاپ کارت ویزیت، مشتریان می‌توانند از شماره تلفن، آدرس، ساعات کاری، نوع بستنی ها و قیمت ها آگاه شوند. همچنین طراحی کارت ویزیت می‌تواند شیوه نمایش فروشگاه شما را نشان دهد.

  3. تاثیر اجرای استراتژی‌های بازاریابی: استفاده از روش‌های بازاریابی مانند ارائه تخفیف ها و پیشنهادات ویژه، می‌تواند به بستنی فروشی کمک کند تا بازار خود را گسترش دهد و سود بیشتری بدست آورد. برای مثال، می‌توانید تخفیف‌های ویژه برای کاربرانی که بیش از یک بستنی می‌خرند، ارائه دهید. همچنین می‌توانید برای محصولات خود از بسته‌بندی مناسب و جذاب استفاده کنید تا جلب توجه مشتریان بیشتری به فروشگاه خود جلب کنید.

    1. رنگ زمینه: رنگ زمینه کارت ویزیت باید با شناسنامه بصری فروشگاه شما هماهنگ باشد. برای بستنی فروشی، رنگ‌های شاد و رنگارنگ مانند صورتی و آبی، مناسب هستند. در این حالت، زمینه صورتی و آبی، با هم ترکیب می‌شوند و تنوع و شادابی را به کارت ویزیت اضافه می‌کنند.

    2. عکس بستنی: عکس بستنی در کارت ویزیت باید با کیفیت بالا و جذاب باشد. بهتر است از عکس‌هایی با رنگ‌های زنده و ترکیبی از میوه‌ها و خامه‌ها استفاده کنید تا نظر مشتریان را جلب کنید و آنها را به خرید بستنی ترغیب کنید.

    3. نام و لوگو: نام و لوگو بستنی فروشی باید در کارت ویزیت قابل مشاهده باشد. لوگو باید جذاب و گیرا باشد و نام فروشگاه با فونت خوانا و مناسب نوشته شود.

    4. شعار: شعار باید بیانگر مزیت تفاوت بستنی فروشی شما با رقبا باشد. این شعار می‌تواند در پشت کارت ویزیت یا در بخشی از جلوی کارت ویزیت قرار داده شود.

    5. اطلاعات تماس: در انتهای کارت ویزیت، شماره تلفن، آدرس و وب سایت فروشگاه باید قابل مشاهده باشد. این اطلاعات تماس، به مشتریان کمک می‌کند تا به راحتی با شما تماس بگیرند و یا از طریق وب سایت فروشگاه شما سفارش دهند.

کارت ویزیت بستنی فروشی ،جهت تبلیغات و نصب سردر این دسته از فروشگاه ها توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در کارت ویزیت بستنی فروشی

طرح کارت ویزیت بستنی فروشی شامل: وکتور، عکس با کیفیت بستنی ،لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو )، چاپ تراکت و بنر ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح کارت ویزیت بدون تغییر سایز مناسب طرح کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز کارت ویزیت مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت کتان و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

طرح کارت ویزیت بستنی فروشی، کارت ویزیت بستنی فروشی ،لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت لایه باز بستنی فروشی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، صورتی

سایز:                               65 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت بستنی فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ آبی و صورتی با طرح بستنی فروشی
  • استفاده از عکس با کیفیت بستنی که مناسب طرح کارت ویزیت بستنی فروشی می باشد. 
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت بستنی فروشی

کارت ویزیت بستنی , کارت ویزیت آبمیوه فروشی , کافه بستنی , کارت ویزیت بستنی سرا , کارت ویزیت , آبمیوه فروشی , بستنی فروشی , کارت ویزیت کافه بستنی , آبمیوه و بستنی , بستنی فروشی , کارت ویزیت آبمیوه و بستنی , طرح کارت ویزیت بستنی , کارت ویزیت لایه باز , آبمیوه و بستنی , بستنی , بستنی سرا , کارت ویزیت psd ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325