طرح کارت ویزیت آموزشگاه کنکور

شناسه مطلب : 442882
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :3 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت ویزیت آموزشگاه کنکور

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت نقش بسیار مهمی در توسعه و ترویج آموزشگاه‌های کنکور دارند. این ابزارها به طور مستقیم بر تشخیص و شناخت آموزشگاه توسط مخاطبان تأثیر می‌گذارند و می‌توانند باعث افزایش شناخت و تعامل با آموزشگاه شوند. اولاً، کارت ویزیت‌ها به عنوان یک ابزار حرفه‌ای و اختصاصی، هویت و شناخت آموزشگاه را در ذهن مخاطبان تقویت می‌کنند. این کارت‌ها معمولاً شامل اطلاعات تماس، آدرس و وب‌سایت آموزشگاه، همچنین لوگو و طراحی منحصر به فردی هستند که از تمامیت و حرفه‌ای بودن آموزشگاه گواهی می‌دهند.

دوماً، تبلیغات با استفاده از کارت ویزیت‌ها می‌توانند باعث افزایش شناخت و توجه به خدمات و محصولات آموزشگاه شوند. طراحی زیبا و جذاب کارت ویزیت همراه با ارائه اطلاعات مهم و جذاب، مخاطبان را به دیدن و اطلاعات بیشتر درباره آموزشگاه و خدمات آن ترغیب می‌کند.

سوماً، این ابزارها می‌توانند به عنوان یک وسیله ارتباطی موثر عمل کنند. با ارسال یک کارت ویزیت به مخاطبان، آموزشگاه می‌تواند تأکید کند که ارتباط با اینجا می‌تواند مفید و موثر باشد، و به مخاطبان این اطمینان را بدهد که آماده همکاری و ارائه خدمات حرفه‌ای هستند.

طراحی یک کارت ویزیت با لایه باز برای آموزشگاه کنکور می‌تواند به طراحی جذابی برای این نوع اطلاعیه‌ها منجر شود. در این طرح، زمینه سبز به عنوان نمادی از رشد، توسعه و موفقیت آموزشی می‌تواند به کار گرفته شود. همچنین، اضافه کردن وکتور دانش‌آموز به طرح، احساس ارتباط و همبستگی بیشتری را بین آموزشگاه و دانش‌آموزان ایجاد می‌کند.

  1. زمینه سبز: رنگ سبز به عنوان نمادی از امید، رشد و توسعه استفاده می‌شود. این رنگ به مخاطبان پیامی از انرژی مثبت و محیط زیست دوستانه منتقل می‌کند و باعث ایجاد یک ارتباط مثبت با آموزشگاه می‌شود.

  2. وکتور دانش‌آموز: اضافه کردن تصویر یک دانش‌آموز به طرح، ارتباط مستقیم با هدف اصلی آموزشگاه را نشان می‌دهد. این وکتور می‌تواند نمادی از پیشرفت، موفقیت و تلاش دانش‌آموزان برای دستیابی به اهدافشان باشد.

  3. طراحی جذاب: با استفاده از الگوها، نقوش و طرح‌های جذاب، کارت ویزیت ظاهری حرفه‌ای و جذاب پیدا می‌کند که مخاطبان را به خود جلب می‌کند و ارتباط مستقیمی با هویت و برند آموزشگاه برقرار می‌کند.

  4. اطلاعات ضروری: در کنار طراحی زیبا، اطلاعات مهمی مانند نام آموزشگاه، آدرس، شماره تماس و وب‌سایت باید به طور واضح و قابل فهم بر روی کارت ویزیت قرار گیرد تا ارتباط با مخاطبان سهل‌تر شود.

  5. لایه باز: استفاده از فایل لایه باز، امکان ویرایش و تغییرات بعدی در طراحی را فراهم می‌کند. این امکان به طراحان اجازه می‌دهد که طرح را بر اساس نیازهای خود و یا تغییرات در هویت برند آموزشگاه به‌روزرسانی کنند بدون اینکه نیاز به از ابتدا شروع کردن داشته باشند.

کارت ویزیت آموزشگاه کنکور ،جهت تبلیغات این دسته از آموزشگاه ها توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در کارت ویزیت لایه باز موسسه کنکور

طرح کارت ویزیت آموزشگاه علمی تخصصی کنکور شامل: تصویر دانش آموز ، وکتور مرتبط با این کارت ویزیت ،لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو )، چاپ تراکت و بنر ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح کارت ویزیت بدون تغییر سایز مناسب طرح کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز کارت ویزیت مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت کتان و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه کنکور

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز 

سایز:                               3 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت آموزشگاه تخصصی کنکور
  • همنشینی مناسب رنگ سبز با طرح کارت ویزیت آموزشگاه کنکور
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • استفاده از تصویر دانش آموز در طرح کارت ویزیت آموزشگاه کنکور
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت آموزشگاه کنکور و کلاس های درسی

 


کارت ویزیت آموزش ریاضی , طرح لایه باز کارت ویزیت تدرس خصوصی , علمی آموزشی , موسسه , موسسه علمی تخصصی کنکور , کارت ویزیت آموزشگاه ریاضی , کارت ویزیت آموزشگاه کنکور , آموزشی , کارت ویزیت psd , موسسه آموزشی , کارت ویزیت تدریس , آموزش ریاضی آسان , علمی , طرح لایه باز کارت ویزیت آموزشگاه کنکور , آموزشگاه , کارت ویزیت تدریس خصوصی , تدریس خصوصی ریاضی , طرح کارت ویزیت آموزشگاه ریاضی آسان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325