طرح کارت ویزیت آموزشگاه زبان خارجه

شناسه مطلب : 422470
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :71 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

دانلود کارت ویزیت آموزشگاه زبان خارجه

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل کلاس زبان تأثیر قابل توجهی در جذب دانش‌آموزان جدید و ایجاد شناخت برند دارد. در زیر، سه پاراگراف به بررسی این تأثیرات می‌پردازیم:

  1. جذب دانش‌آموزان جدید: تبلیغات مناسب و چاپ کارت ویزیت با طراحی جذاب و حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا دانش‌آموزان جدید را به کلاس زبان خود جذب کنید. با استفاده از تبلیغات در رسانه‌های مختلف، مثل رادیو، تلویزیون، اینترنت و صفحات اجتماعی، می‌توانید برنامه‌ها و خدمات آموزشی خود را به دانش‌آموزان هدف معرفی کنید. همچنین، با چاپ کارت ویزیت با طراحی جذاب و قابل توجه، می‌توانید اعتماد دانش‌آموزان و والدینشان را به شما جلب کنید و آنها را به ثبت نام در کلاس زبان تشویق کنید.

  2. ارتقای شناخت برند: استفاده از تبلیغات مداوم و چاپ کارت ویزیت با برند قوی، به شما کمک می‌کند تا نام و شناخت برند کلاس زبان خود را در بازار بهبود بخشید. با استفاده از عناصر گرافیکی متمایز و شناختی، شعار قوی و لوگو قابل اعتماد در تبلیغات و کارت ویزیت، دانش‌آموزان و والدینشان به شما به‌عنوان یک مرجع معتبر در آموزش زبان نگاه خواهند کرد. این شناخت برند قوی به شما کمک می‌کند تا در مقابل رقبا متمایز شوید و تعداد دانش‌آموزان خود را افزایش دهید.

  3. ارتقای اعتماد مشتریان: تبلیغات و چاپ کارت ویزیت با طراحی مناسب، به شما امکان می‌دهد اعتماد مشتریان را به شغل خود ارتقا دهید. با ارائه اطلاعات دقیق و کامل در کارت ویزیت و تبلیغات، مشتریان به شما به‌عنوان یک متخصص در زمینه آموزش زبان اعتماد می‌کنند و به راحتی با شما در ارتباط خواهند بود. همچنین، ارتقای اعتماد مشتریان به شما منجر به ارتباطات بلندمدت و افزایش نرخ بازگشت مشتریان خواهد شد.

طرح کارت ویزیت آموزشگاه زبان، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از آموزشگاه ها توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز کارت ویزیت آموزشگاه زبان

طرح کارت ویزیت آموزشگاه زبان شامل: وکتور ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت افقی و دورو)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت اکادمی زبان

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               71 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت آموزشگاه زبان
  • همنشینی مناسب رنگ کرم در طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج اطلاعات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • استفاده از عکس باکیفیت  مناسب با طرح کارت ویزیت آموزشگاه زبان
  • طراحی فانتزی و کاربردی کارت ویزیت

 

 
 
 

طرح کارت ویزیت آموزشگاه زبان های خارجه , بنر آموزشگاه زبان , آموزشگاه زبان , بنر موسسه زبان , آموزشگاه زبان , آموزشگاه زیان های خارجه , موسسه آموزشی زبان , آکادمی زبان انگلیس , کارت ویزیت آموزش زبان , کارت ویزیت لایه باز , زبان های خارجه , تبلیغات آموزشگاه زبان , دانلود psd موسسه زبان , کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه زبان , کارت ویزیت موسسه زبان , کارت ویزیت موسسه زبان های خارجه , زبان خارجه , کارت ویزیت آموزشگاه زبان , کارت ویزیت psd ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325