طرح کارت ویزیت آزمایشگاه

شناسه مطلب : 452038
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :5 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/08/01
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح کارت ویزیت آزمایشگاه

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت برای آزمایشگاه‌های پاتوبیولوژی از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا این آزمایشگاه‌ها به عنوان منبع اصلی تشخیص بیماری‌ها و نظارت بر سلامت عمومی عمل می‌کنند. تبلیغات مؤثر می‌تواند خدمات خاص آزمایشگاه، مانند انواع آزمایشات تشخیصی و روش‌های نوین آزمایش، را به مخاطبان معرفی کند. با ارائه اطلاعات شفاف و دقیق درباره کیفیت خدمات، آزمایشگاه‌ها می‌توانند اعتماد بیماران و پزشکان را جلب کرده و جایگاه خود را در بازار تقویت کنند.

چاپ کارت ویزیت نیز به عنوان ابزاری کارآمد برای ایجاد ارتباطات مؤثر با بیماران و پزشکان عمل می‌کند. یک کارت ویزیت حرفه‌ای شامل اطلاعات تماس، آدرس آزمایشگاه و توضیحاتی درباره خدمات ارائه شده است. این اطلاعات به بیماران کمک می‌کند تا به راحتی با آزمایشگاه ارتباط برقرار کنند و در مواقع نیاز از خدمات آن بهره‌مند شوند. همچنین، کارت ویزیت می‌تواند به عنوان یک یادآوری برای پزشکان باشد تا بیماران را به آزمایشگاه معرفی کنند.

ترکیب تبلیغات و کارت ویزیت می‌تواند به شکل‌گیری یک تصویر مثبت از آزمایشگاه پاتوبیولوژی در ذهن بیماران و پزشکان کمک کند. وقتی بیماران احساس کنند که آزمایشگاه اطلاعات دقیق و مفیدی ارائه می‌دهد و خدماتش با کیفیت و قابل اعتماد است، احتمال بیشتری دارد که به آن مراجعه کنند و آن را به دیگران توصیه کنند. این اعتماد می‌تواند به افزایش تعداد مراجعین و در نتیجه بهبود خدمات آزمایشگاهی منجر شود.

کارت ویزیت آزمایشگاه، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته ازمشاغل توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت لایه باز آزمایشگاه

طرح کارت ویزیت آزمایشگاه شامل:

تصویر میکروسکوپ، بکگراند آبی، تصویر زمینه مرتبط با طرح آزمایشگاه، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت افقی و دورو)، جهت بازاریابی و تبلیغات گسترده تر در استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت آزمایشگاه

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               5 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت آزمایشگاه
  • همنشینی مناسب رنگ آبی با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از وکتور میکروسکوپ در طراحی کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت 

 


پزشک , کارت ویزیت پزشکی , کارت ویزیت لایه باز آزمایشگاه پاتوبیولوژی , دکتر , کارت ویزیت کلینیک آزمایشگاه , کارت ویزیت آزمایشگاه , نمونه گیری خون , آزمایشگاه , طرح کارت ویزیت آزمایشگاه پزشکی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325