طرح کارت ویزیت آجیل فروشی

شناسه مطلب : 451705
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : بنفش سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :135 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت ویزیت آجیل فروشی

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل آجیل‌فروشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند تأثیر زیادی بر جذب مشتریان و ارتقای فروش داشته باشد. کارت ویزیت به عنوان ابزاری ساده و مؤثر، اطلاعات کلیدی مانند نام فروشگاه، آدرس، شماره تماس و حتی لیست مختصری از محصولات را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. طراحی جذاب و خلاقانه کارت ویزیت می‌تواند توجه عابران را جلب کرده و به یاد ماندنی شود، که در نتیجه احتمال مراجعه دوباره آن‌ها به فروشگاه افزایش می‌یابد.

استفاده از کارت ویزیت در فضای اجتماعی و بازارها نیز به گسترش ارتباطات کمک می‌کند. ارائه کارت ویزیت به مشتریان هنگام خرید یا در رویدادهای محلی می‌تواند به مشتریان این امکان را بدهد که به راحتی اطلاعات فروشگاه را در اختیار دوستان و خانواده خود قرار دهند. این نوع تبلیغ کلامی، به خصوص در مورد محصولاتی مانند آجیل که اغلب در مناسبت‌ها و جشن‌ها مصرف می‌شود، می‌تواند موجب جذب مشتریان جدید و افزایش فروش شود.

علاوه بر جذب مشتریان جدید، کارت ویزیت می‌تواند به حفظ مشتریان وفادار نیز کمک کند. ارائه تخفیف‌ها یا پیشنهادات ویژه در کارت ویزیت می‌تواند مشتریان را به خرید مجدد ترغیب کند و احساس ارزشمندی را در آن‌ها ایجاد کند. به این ترتیب، سرمایه‌گذاری در تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌تواند به موفقیت و رشد فروشگاه آجیل‌فروشی کمک کند و منجر به ایجاد یک جامعه وفادار از مشتریان شود.

کارت ویزیت فروشگاه خشکبار ،جهت تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم ایران طرح طراحی شده و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر به کار رفته در طرح کارت ویزیت آجیل فروشی

طرح کارت ویزیت فروشگاه خشکبار شامل:

تصویر آجیل و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو )، چاپ تراکت و بنر ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

طرح کارت ویزیت بدون تغییر سایز مناسب طرح کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز کارت ویزیت مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت کتان و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

مشخصات فنی طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه آجیل

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 بنفش

سایز:                                135 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت آجیل فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ بنفش با طرح آجیل فروشی
  • استفاده از  عکس باکیفیت آجیل که مناسب طرح کارت ویزیت آجیل فروشی می باشد. 
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت فروشگاه خشکبار

آجیل و خشکبار , آجیل , میوه خشک , کارت ویزیت میوه خشک , طرح کارت ویزیت آجیل فروشی , کار ویزیت فروشگاه آجیل و خشکبار , آجیل سرا , کارت ویزیت psd آجیل فروشی , طرح psd کارت ویزیت اجیل فروشی , کارت ویزیت لایه باز آجیل فروشی , کارت ویزیت فروشگاه آجیل و خشکبار , خشکبار , طرح کارت ویزیت میوه خشک , کارت ویزیت لایه باز آجیل سرا , کارت ویزیت آجیل فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325