طرح پوستر پیام مشارکت در انتخابات رئیس جمهور

شناسه مطلب : 445756
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :104 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

بنر مشارکت در انتخابات

مشارکت در انتخابات رئیس جمهوری یکی از حقوق مهم شهروندان در هر کشوری است. این فرایند، فرصتی برای شهروندان است تا با رای‌گیری برای کاندیداهای مختلف، در تعیین سرنوشت کشورشان نقش داشته باشند. مشارکت فعال در انتخابات نه تنها نشان از اهمیت دموکراسی و حقوق شهروندی است، بلکه از طریق آن مردم می‌توانند از نظام سیاسی کشورشان نظارت کنند و تصمیمی در مورد آینده خود بگیرند.

چاپ بنرها و پوسترها در طول دوره انتخابات، ابزاری بسیار قدرتمند برای تبلیغات سیاسی است. این بنرها با ارسال پیام‌های قابل فهم و جذاب، نام کاندیداها و برنامه‌های آن‌ها را به مردم معرفی می‌کنند. بنرهایی با طراحی جذاب و پیام‌های موثر می‌توانند توانایی جلب توجه مردم را داشته باشند و تصمیم‌گیری آن‌ها را در روز انتخابات تحت تأثیر قرار دهند.

همچنین، چاپ بنرها برای انتخابات رئیس جمهوری می‌تواند به مردم اطلاعات لازم را در مورد فرصت‌ها و مکان‌های رأی‌گیری فراهم کند. این اطلاعات می‌تواند به مردم کمک کند تا به راحتی به محل‌های رأی‌گیری بروند و به شرکت در فرایند انتخابات رأی دهند. این نوع اطلاع‌رسانی باعث افزایش مشارکت مردم در انتخابات می‌شود و تأثیر قابل توجهی در نتیجه نهایی انتخابات می‌گذارد.

بنر مشارکت در انتخابات، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر مشارکت در انتخابات

طرح بنر انتخابات شامل:تصویر نقشه ایران و متن مرتبط با بنر اطلاع رسانی مشارکت در انتخابات می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر انتخابات می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

مشخصات فنی بنر مشارکت در انتخابات

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید

سایز:                               104 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر مشارکت در انتخابات
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید با طرح بنر مشارکت در انتخابات
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر شناسنامه مناسب با طرح بنر مشارکت در انتخابات

رئیس جمهور , بنر شرکت در انتخابات , بنر تبلیغات انتخابات , بنر انتخابات , بنر انتخابات , نقشه ایران , بنر انتخابات رئیس جمهور , بنرهای انتخاباتی , بنر انتخابات , انتخابات رئیس جمهور 1403 , بنر انتخاباتی , طرح انتخابات مجلس , بنر مشارکت در انتخابات , بنر لایه باز انتخابات , انتخابات 1403 , انتخابات ریاست جمهوری , بنر psd انتخابات ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325