طرح پوستر هفته سلامت

شناسه مطلب : 443081
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :13 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح بنر هفته سلامت

هفته سلامت به عنوان یکی از رویدادهای مهم در زمینه بهبود و نگهداری از سلامت فردی و جامعه، هر ساله با برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی در سطح جهان جشن گرفته می‌شود. چاپ بنر برای این روز، یکی از ابزارهای بسیار مؤثر در ارتقای آگاهی جامعه از اهمیت سلامت و ارائه راه‌های بهبود و نگهداری از آن است. این بنرها می‌توانند پیام‌های قوی و تاثیرگذاری را به افراد منتقل کنند و آنها را به عمل در جهت بهبود و حفظ سلامت خود تشویق کنند.

با استفاده از تصاویر جذاب و متن‌های قوی، بنرها می‌توانند موضوعات مختلفی را مانند تغذیه سالم، فعالیت‌های ورزشی، بهبود روانی و روحی، و پیشگیری از بیماری‌ها را به تصویر بکشند. این تصاویر می‌توانند احساس مسئولیت و اهمیت سلامت را در افراد تقویت کرده و آنها را به اقدامات مؤثر در این زمینه هدایت کنند.

بنرهای چاپ شده می‌توانند در مکان‌های عمومی مانند مراکز خرید، دانشگاه‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی و مکان‌های تفریحی به نمایش گذاشته شده و به عنوان یک پیام آگاهی‌بخش و الهام‌بخش برای تشویق به سلامتی فراگیر مورد استفاده قرار گیرند. بنابراین، تأثیر چاپ بنر برای هفته سلامت به عنوان یک ابزار کلیدی در ارتقای فرهنگ سلامت و بهبود کیفیت زندگی افراد بسیار ارزشمند و موثر است.

بنر هفته سلامت، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر هفته سلامت

طرح بنر هفته سلامت شامل:تصویر مرتبط و متن تبریک هفته سلامت می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر هفته سلامت می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر هفته سلامت

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               13 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر هفته سلامت
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر هفته سلامت
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طراحی بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر مرتبط با هفته سلامت در طرح بنر هفته سلامت

هفته سلامت , پوستر هفته سلامت , بنر psd هفته سلامت , بنر هفته سلامت , طرح بنر هفته سلامت , طرح هفته سلامت , دانلود بنر هفته سلامت , پوستر هفته سلامت , هفته سلامت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325