طرح پوستر شهید اسماعیل هنیه با تصویر رهبری

شناسه مطلب : 448247
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :148 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/05/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح پوستر شهید اسماعیل هنیه با تصویر رهبری

اسماعیل هنیه، یکی از رهبران برجسته جنبش حماس و نماد مقاومت فلسطینی، با شهادت خود تأثیر عمیقی بر مردم فلسطین و حامیان مقاومت در سراسر جهان گذاشت.

او با زندگی‌ اش نمونه‌ ای از ایثار و پایداری در برابر اشغالگری اسرائیل بود و شهادت او نمادی از استقامت و مبارزه برای آزادی فلسطین شد.

شهادت هنیه نه تنها فقدانی بزرگ برای ملت فلسطین بود، بلکه یادآور مبارزه بی‌ وقفه و اهمیت ادامه راه مقاومت در برابر ظلم و ستم است.

چاپ بنر های بزرگداشت شهادت اسماعیل هنیه می‌ تواند به عنوان یک ابزار مهم در ترویج پیام مقاومت و همبستگی با ملت فلسطین عمل کند.

این بنر ها با نمایش تصاویر و پیام‌ های مرتبط با شهادت هنیه، می‌ توانند توجه عمومی و رسانه‌ ها را جلب کرده و روحیه مقاومت را در بین مردم تقویت کنند.

نصب این بنر ها در مکان‌ های عمومی، تجمعات و راهپیمایی‌ ها، به نمایش گسترده‌ تر و موثر تری از حمایت و همبستگی با آرمان‌ های فلسطینی کمک می‌ کند.

تأثیر چاپ بنر برای شهادت اسماعیل هنیه فراتر از جلب توجه عمومی است و می‌ تواند به تقویت هویت ملی و انسجام بین گروه‌ های مختلف فلسطینی کمک کند.

این بنر ها با نمایش تصاویر و پیام‌ های مرتبط با شهادت هنیه، می‌ توانند نسل‌ های آینده را با ارزش‌ های مقاومت و ایستادگی آشنا کنند و به حفظ یاد و خاطره شهیدان کمک نمایند.

همچنین، بنر های بزرگداشت می‌ توانند به افزایش آگاهی جامعه بین‌ المللی از مسئله فلسطین و اهمیت مقاومت در برابر اشغالگری کمک کنند و حمایت بین‌ المللی از آرمان‌ های فلسطینی را تقویت کنند.

بنر تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر تسلیت شهادت اسماعیل هنیه

طرح بنر شهادت اسماعیل هنیه شامل:

تصویر اسماعیل هنیه، تایپوگرافی خونخواهی هنیه عزیز و متن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر ، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر تسلیت شهادت اسماعیل هنیه می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر تسلیت شهادت اسماعیل هنیه

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               148 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر تسلیت شهادت اسماعیل هنیه
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر تسلیت شهادت اسماعیل هنیه
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر شهید اسماعیل هنیه در طرح بنر تسلیت شهادت اسماعیل هنیه

بنر تسلیت شهادت اسماعیل هنیه , شهادت اسماعیل هنیه , بنر شهادت دکتر اسماعیل هنیه , تصویر شهید اسماعیل هنیه , طرح بنر شهادت اسماعیل هنیه , تایپوگرافی خونخواهی هنیه عزیز , اسماعیل هنیه , طرح بنر تسلیت ترور اسماعیل هنیه , طرح پوستر شهادت اسماعیل هنیه , طرح بنر شهادت دکتر اسماعیل هنیه , عکس اسماعیل هنیه , بنر شهید اسماعیل هنیه , ترور اسماعیل هنیه , بنر شهادت اسماعیل هنیه , دکتر اسماعیل هنیه , طرح لایه باز بنر شهادت اسماعیل هنیه , پوستر شهادت اسماعیل هنیه , شهید اسماعیل هنیه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325