طرح پوستر شهادت شهید یحیی سنوار

شناسه مطلب : 451923
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :140 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

طرح لایه باز پوستر شهادت شهید یحیی سنوار

شهادت شهید یحیی سنوار، یکی از شخصیت‌های برجسته و تأثیرگذار در مبارزات فلسطینیان، همواره یادآور ایثار و فداکاری برای وطن است. او با روحیه‌ای جنگنده و تعهد به آرمان‌های مردم خود، در راه آزادی و استقلال فلسطین تلاش کرد و در این مسیر جان خود را فدای اهداف انسانی و ملی کرد. شهادت او نه‌تنها در دل‌های هموطنانش بلکه در سطح جهانی نیز موجی از همدردی و توجه ایجاد کرد.

چاپ بنرهای تسلیت به مناسبت شهادت چنین شخصیت‌هایی، فرصتی برای ابراز همبستگی و تجلیل از تلاش‌های آنان است. این بنرها، پیامی از عشق و وفاداری به آرمان‌های شهدا را منتقل می‌کنند و می‌توانند به تقویت روحیه ملی و انسجام اجتماعی کمک کنند. همچنین، این بنرها به عنوان یک نماد بصری، یادآور فداکاری‌های شهدا و تلاش‌های آنها در راه حق و عدالت به شمار می‌روند.

علاوه بر این، بنرهای تسلیت می‌توانند در بیداری افکار عمومی و جلب توجه جهانیان به وضعیت فلسطین و مشکلات موجود در آن منطقه تأثیرگذار باشند. با انتشار این بنرها، مردم به یاد شهدا و آرمان‌های آنها می‌افتند و این امر می‌تواند به افزایش آگاهی و همبستگی در میان اقشار مختلف جامعه کمک کند. در نتیجه، شهید یحیی سنوار و پیام‌های مرتبط با شهادت او، تأثیر عمیقی در ایجاد یک حرکت اجتماعی و فرهنگی در راستای آزادی و عدالت خواهند داشت.

شهادت شهید یحیی سنوار، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شهادت شهید یحیی سنوار

تصویر شهید یحیی سنوار و متن تسلیت مرتبط با شهادت شهید یحیی سنوار می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر ، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر تسلیت شهادت اسماعیل هنیه می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی شهادت شهید یحیی سنوار

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               140 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت شهید یحیی سنوار 
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر تسلیت یحیی سنوار
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر شهید یحیی سنوار در طرح شهادت شهید یحیی سنوار

طرح پوستر شهادت شهید یحیی سنوار , بنر شهادت شهید یحیی سنوار , طرح بنر شهادت شهید یحیی سنوار , طرح لایه باز شهادت شهید یحیی سنوار , طرح لایه باز پوستر شهید یحیی سنوار , طرح لایه باز بنر شهادت شهید یحیی سنوار , پوستر شهید یحیی سنوار , پوستر شهادت شهید یحیی سنوار , طرح لایه باز پوستر شهادت شهید یحیی سنوار , طرح پوستر شهید یحیی سنوار ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325