طرح پوستر شهادت امام محمد باقر (ع)

شناسه مطلب : 445530
ابعاد :200در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :243 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر شهادت امام محمد باقر(ع)

شهادت امام محمد باقر (ع) یکی از رویدادهای مهم و تأثیرگذار در تاریخ اسلام است. امام محمد باقر (ع)، پسر امام سجاد (ع) و پیشوای علم و دانش، در سال ۱۵۷ هجری قمری به دنیا آمد و پس از سال‌ها فعالیت‌های علمی و فرهنگی، در سن ۵۷ سالگی به دستور هارون الرشید، خلیفه عباسی، به شهادت رسید. امام باقر (ع) با زندگی اخلاقی، علمی و فرهنگی‌اش، برای انسان‌ها الگویی بی‌نظیر از آموزه‌های اسلامی بود و تأثیر فراوانی در تربیت و آموزش مردم داشت.

تأثیر چاپ بنر برای این روز می‌تواند بسیار مهم باشد. بنرهایی که به مناسبت شهادت امام محمد باقر (ع) طراحی می‌شوند، می‌توانند جامعه را به اهمیت و ارزش این رویداد دینی تذکر دهند. این بنرها می‌توانند شامل پیام‌های تأثیرگذاری درباره ارزش‌ها و اقدامات امام باقر (ع) باشند و مردم را به پیروی از این مفاهیم الهی تشویق کنند. همچنین، بنرها می‌توانند به افراد اطلاعاتی درباره زمان و مکان برگزاری مراسم‌ها و مراکز عزاداری ارائه دهند تا جامعه بتواند در این مراسم‌ها شرکت کند و با فضای مذهبی و معنوی ارتباط برقرار کند.

به طور کلی، چاپ بنرها می‌تواند به عنوان یک وسیله ارتباطی قدرتمند، جامعه را با اهمیت و ارزش‌های شهادت امام محمد باقر (ع) آشنا کرده و باعث تقویت ارتباطات اجتماعی و معنوی میان افراد شود. این بنرها می‌توانند به فضای جامعه روحیه مذهبی و الهی بخشیده و در پیامدهای مثبتی برای افراد و جامعه به همراه داشته باشند.

بنر  شهادت امام محمد باقر(ع)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر شهادت امام محمد باقر(ع)

طرح بنر شهادت امام محمد باقر(ع) شامل:تایپوگرافی الامام الباقر ، کبوتر ،تذهیب و متن تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام محمد باقر(ع)  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام محمد باقر(ع)

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               243 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام محمد باقر(ع)
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر شهادت امام محمد باقر(ع)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی الامام الباقر در طرح بنرشهادت امام محمد باقر(ع)

 

 


شهادت امام محمد باقر , باقر العلوم , بنر شهادت امام محمد باقر , بنر لایه باز سالروز شهادت امام باقر , طرح بنر سالروز شهادت امام باقر , محمد باقر , شهادت امام محمد باقر (ع) , امام باقر , شهادت امام باقر , دانلود بنر شهادت امام باقر , سالروز شهادت امام باقر , امام محمد باقر , طرح بنر شهادت امام باقر , طرح بنر امام محمد باقر (ع) , بنر شهادت امام باقر , دانلود psd بنر شهادت امام باقر , بنر لایه باز شهادت امام محمد باقر , باقر العلوم , شهادت امام باقر العلوم , بنر سالروز شهادت امام باقر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325