طرح پوستر شهادت امام محمد باقر (ع)

شناسه مطلب : 445455
ابعاد :200در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : طلایی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :193 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر شهادت امام محمد باقر(ع)

سالروز شهادت امام محمد باقر (ع)، که به عنوان پنجمین امام شیعیان شناخته می‌شود، یکی از رویدادهای مهم و تأثیرگذار در تاریخ اسلام است. امام محمد باقر (ع) با دانش و علم عمیق خود، موضوعات دینی را برای انسان‌ها روشن و قابل فهم کرد و تعالیم اسلامی را به شیوه‌ای کاملاً منطقی و عقلانی ارائه داد.

تأثیر چاپ بنر در این رویداد نیز بسیار مهم است. بنرها به عنوان ابزاری برای اطلاع‌رسانی و جلب توجه عمومی استفاده می‌شوند و در این مواقع می‌توانند به شیوه‌ای زیبا و معنوی طراحی شده و در اماکن عمومی نصب شوند تا به جلب توجه مردم به این مراسم و مفاهیم دینی کمک کنند. این بنرها می‌توانند اطلاعات مربوط به زندگی، آموزه‌ها و ارزش‌های امام محمد باقر (ع) را به صورت خلاصه و جذاب به مخاطبان ارائه دهند و از طریق آن‌ها، مردم را به شرکت در مراسمات سالروز شهادت ایشان دعوت کنند.

با توجه به تأثیرگذاری بنرها در جذب توجه مردم و افزایش شرکت آن‌ها در مراسمات مذهبی، استفاده از این ابزار در هر سالروز شهادت امامان اسلام، از جمله سالروز شهادت امام محمد باقر (ع)، بسیار موثر و موجه به نظر می‌رسد.

بنر  شهادت امام محمد باقر(ع)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر شهادت امام محمد باقر(ع)

طرح بنر شهادت امام محمد باقر(ع) شامل:تایپوگرافی الامام الباقر ، کبوتر ،تذهیب و متن تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام محمد باقر(ع)  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام محمد باقر(ع)

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                طلایی

سایز:                               193 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام محمد باقر(ع)
  • هم نشینی مناسب رنگ طلایی با طرح بنر شهادت امام محمد باقر(ع)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی الامام الباقر در طرح بنرشهادت امام محمد باقر(ع)

 

 


طرح بنر شهادت امام باقر , امام باقر , بنر سالروز شهادت امام باقر , بنر لایه باز شهادت امام محمد باقر , بنر شهادت امام محمد باقر , محمد باقر , دانلود بنر شهادت امام باقر , طرح بنر امام محمد باقر (ع) , دانلود psd بنر شهادت امام باقر , باقر العلوم , شهادت امام محمد باقر , امام محمد باقر , طرح بنر سالروز شهادت امام باقر , بنر شهادت امام باقر , بنر لایه باز سالروز شهادت امام باقر , باقر العلوم , شهادت امام محمد باقر (ع) , سالروز شهادت امام باقر , شهادت امام باقر , شهادت امام باقر العلوم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325