طرح پوستر شهادت امام جواد (ع)

شناسه مطلب : 445108
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :138 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح بنر شهادت حضرت جواد الائمه

سالروز شهادت امام محمد تقی (ع)، یا همان امام جواد (ع)، یکی از رویدادهای مهم و معنوی در تاریخ اسلام است که هر سال توسط شیعیان به شهادت این امام دلسوز و فرزانه یاد می‌شود. امام جواد (ع) با تمرکز بر علم، عدل و اخلاق، نمونه‌ای برای انسان‌ها بودند. ایشان با زندگی پر از تحمل و دانش، به آموزه‌های اسلامی عمیقی پیوستند و به پیروان خود نشان دادند که چگونه با مواجهه با چالش‌ها، می‌توانند از راه هدایت و علم به سوی رشد و کمال پیش بروند.

چاپ بنر برای این روز مقدس، به عنوان یک ابزار ارتباطی و تبلیغاتی، می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد. بنرها با نقل قول‌های امام جواد (ع)، تصاویر ایشان و شعارهای مناسب، می‌توانند پیام‌های اخلاقی، دینی و فرهنگی این امام بزرگ را به افراد منتقل کنند. این بنرها فرصتی عالی برای آموزش و اطلاع‌رسانی به جوامع مختلف هستند و می‌توانند در افزایش آگاهی و شناخت نسبت به ارزش‌های اسلامی و انسانی کمک کنند.

با هوشیاری و استفاده صحیح از این ابزارها، می‌توان تاثیرات مثبتی را در جامعه ایجاد کرد. از طریق بنرها، می‌توان به افراد یادآوری کرد که امامان اهل‌بیت (ع) چه ارزش‌ها و اصولی را ترویج می‌کنند و چگونه می‌توانند از آموزه‌های ایشان برای بهبود زندگی خود استفاده کنند.

بنر  شهادت امام جواد (ع)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر شهادت امام جواد (ع)

طرح بنر شهادت امام جواد (ع) شامل: تایپوگرافی ابن رضا ، تصویر کبوتر ، تذهیب  و متن تسلیت شهادت امام جواد (ع) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام جواد (ع)  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام جواد (ع)

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               138 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام جواد (ع)
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر شهادت امام جواد (ع)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • استفاده از تذهیب در طراحی بنر شهادت حضرت جواد الائمه

 


طرح بنر شهادت امام محمد تقی , بنر لایه بازسالروز شهادت امام جواد , دانلود بنر شهادت امام محمد تقی , بنر سالروز حضرت جواد الائمه , بنر لایه باز شهادت امام جواد , دانلود بنر شهادت امام جواد , بنر شهادت امام جواد , تایپوگرافی ابن رضا , حضرت جواد الائمه , بنر شهادت امام محمد تقی , امام جواد , بنر لایه باز شهادت حضرت جواد الائمه , دانلود پسوند psd بنرشهادت امام جواد , محمد تقی , طرح لایه باز بنر شهادت جواد الائمه , کبوتر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325