طرح پوستر روز موزه و میراث فرهنگی

شناسه مطلب : 444013
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :199 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح بنر روز موزه و میراث فرهنگی

روز موزه و میراث فرهنگی هر سال در سراسر جهان به مناسبت ترویج ارزش‌های فرهنگی و تاریخی، حفظ و مرمت میراث فرهنگی و اهمیت موزه‌ها در ارائه این میراث‌ها جشن گرفته می‌شود. این روز فرصتی است به منظور جلب توجه به اهمیت نگهداری از تاریخ و فرهنگ جوامع مختلف و تشویق مردم به بازدید از موزه‌ها و شناخت عمیق‌تر از میراث فرهنگی جهانی. موزه‌ها به عنوان گنجینه‌های فرهنگی و تاریخی، نقش اساسی در حفظ و ارائه این میراث‌ها دارند و این روز یک فرصت است تا مردم به اهمیت نگهداری و حفظ میراث فرهنگی توجه بیشتری داشته باشند.

چاپ بنرهای تبلیغاتی به منظور تبلیغ درباره روز موزه و میراث فرهنگی می‌تواند تاثیرات مهمی داشته باشد. این بنرها می‌توانند اطلاعات مرتبط با برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که در این روز در موزه‌ها برگزار می‌شود را به مخاطبان منتقل کنند. اطلاع‌رسانی در مورد نمایشگاه‌ها، کارگاه‌های آموزشی، تخفیفات و فعالیت‌های دیگر می‌تواند مردم را به بازدید از موزه‌ها ترغیب کند و از طریق افزایش حضور مخاطبان، نقش موزه‌ها در ارائه و حفظ میراث فرهنگی را تقویت کند.

بنرهای تبلیغاتی همچنین می‌توانند به موزه‌ها کمک کنند تا شناخت و آگاهی عمومی درباره اهمیت نگهداری و حفظ میراث فرهنگی را افزایش دهند. با ایجاد اینگونه بنرها، موزه‌ها می‌توانند به مردم اطلاعات بیشتری در مورد تاریخ و فرهنگ خود ارائه دهند و آنان را به فعالیت‌های مرتبط با روز موزه و میراث فرهنگی دعوت کنند، که این امر می‌تواند به نهایت در تقویت ارتباط موزه‌ها با جامعه و ارتقاء آگاهی عمومی درباره اهمیت میراث فرهنگی کمک کند.

بنر روز موزه و میراث فرهنگی، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز موزه و میراث فرهنگی

طرح بنر روز موزه و میراث فرهنگی شامل: تصویر آثار باستانی و متن گرامیداشت روز موزه و میراث فرهنگی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز موزه و میراث فرهنگی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز موزه و میراث فرهنگی

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز

سایز:                               199 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز موزه و میراث فرهنگی
  • هم نشینی مناسب رنگ قرمز با طرح بنر روز موزه و میراث فرهنگی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از عکس باکیفیت  آثار باستانی در طرح بنر روز موزه و میراث فرهنگی

بنر هفته میراث فرهنگی , روز جهانی موزه , گرامیداشت روز موزه و هفته میراث فرهنگی , آثار تاریخی , بنر لایه باز روز موزه , میراث فرهنگی ایران , عتیقه , موزه ایران , psd بنر روز موزه , بنر گرامیداشت هفته میراث فرهنگی , طرح بنر لایه باز روز موزه و میراث فرهنگی , بنر لایه باز گرامیداشت هفته میراث فرهنگی , ظروف قدیمی , بنر لایه باز روز جهانی موزه , بنر روز موزه , 29 اردیبهشت روز جهانی موزه , هفته میراث فرهنگی , تاریخ ایران , موزه , دانلود طرح بنر روز موزه و میراث فرهنگی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325