طرح پوستر روز مقاومت و پایداری دزفول

شناسه مطلب : 444335
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :117 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح بنر روز مقاومت و پایداری دزفول

 

سالروز مقاومت و پایداری دزفول در چهارم خردادماه، یادآور یکی از مهمترین رویدادهای تاریخی در دفاع مقدس ایران است. در این روز، مردم شجاع و مقاوم شهر دزفول در مقابل تهاجم نیروهای عراقی ایستادگی کرده و با ایمان و اراده خود، شهر خود را از دست دشمن دفاع کردند. این پیروزی نه تنها نشان از مقاومت و ایستادگی مردم در مواجهه با تهدیدات خارجی بود، بلکه نمادی از اراده ملت ایران برای دفاع از ارزش‌ها و امنیت کشور بود.

تاثیر چاپ بنرها در این روز بسیار مهم و قابل توجه است. بنرها با استفاده از تصاویر نمادین و پیام‌های قوی، افراد را به یادآوری مقاومت و ایمان مردم دزفول در برابر تهاجم دشمن دعوت می‌کنند. این بنرها همچنین نقش بسیار موثری در ترویج ارزش‌های ملی و افتخارات ملت ایران دارند. با نصب این بنرها در مکان‌های عمومی، مساجد، مراکز فرهنگی و تاریخی، این ارزش‌ها به بهترین شکل ممکن به جامعه منتقل می‌شود و افتخار و ارادت به سرافرازی‌های ایرانیان تقویت می‌شود.

از اهمیت بالای چاپ بنرهای مرتبط با سالروز مقاومت و پایداری دزفول می‌توان به افزایش افتخار و ایجاد انگیزه برای دفاع از کشور و حفظ استقلال و امنیت ملی اشاره کرد. این بنرها می‌توانند به بهترین شکل ممکن جامعه را به یادآوری مقاومت و پایداری مردم دزفول و افتخارات ملی تشویق کرده و ارزش‌های ملی را ترویج دهند، که در نهایت به تقویت انگیزه و همبستگی ملی منجر خواهد شد.

بنر روز مقاومت و پایداری دزفول، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز مقاومت و پایداری دزفول

طرح بنر روز خرمشهر  شامل: تصویر کبوتر ، گل لاله و سیم خاردار و متن گرامیداشت روز مقاومت و پایداری دزفول می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز مقاومت و پایداری دزفول می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز مقاومت و پایداری دزفول

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم

سایز:                               117 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز مقاومت و پایداری دزفول
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر روز مقاومت و پایداری دزفول
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر کبوتر ، گل لاله و سیم خاردار در طرح بنر روز مقاومت و پایداری دزفول

طرح لایه باز مقاومت و پایداری دزفول , سالروز آزادی خرمشهر , خرمشهر , سوم خرداد , بنر روز آزادی خرمشهر , بنر سالروز آزادسازی خرمشهر , طرح بنر مقاومت و پایداری دزفول , بنر سالروز آزادی خرمشهر , لمپوست فتح خرمشهر , تایپوگرافی خرمشهر , بنر سالروز آزاد سازی خرمشهر , آزادی خرمشهر , بنر مقاومت و پایداری دزفول , بنر سوم خرداد , بنر آزاد سازی خرمشهر , سالروز آزادسازی خرمشهر , روز آزادی خرمشهر , مقاومت و پایداری دزفول , طرح بنر 3 خرداد ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325