طرح پوستر روز جهانی هلال احمر

شناسه مطلب : 443404
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :55 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/03
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

طرح بنر روز روز هلال احمر

روز هلال احمر، یکی از رویدادهای مهم و ارزشمند در تقویم هر کشوری است که به منظور تجلیل از نیکوکاری‌ها و کمک‌های بی‌دریغ این سازمان انسان دوستانه برگزار می‌شود. در این روز، جامعه‌ها به یاد می‌آورند که هلال احمر چهارچوبی است که از طریق آن بشریت به همدیگر کمک می‌کند و در زمانهای بحرانی حمایت می‌کند.

یکی از راه‌هایی که برای جشن‌گیری از روز هلال احمر به کار می‌رود، چاپ بنرهای تبریک و تشویق به فعالیت‌های این سازمان است. این بنرها نه تنها به جشن‌گیری و افتخار آوردن به کمک‌های هلال احمر کمک می‌کنند، بلکه آگاهی‌بخشی در مورد خدمات و فعالیت‌های آنها را نیز افزایش می‌دهند. از آنجایی که بنرها به طور عمومی در اماکن عمومی و مراسم‌ها نصب می‌شوند، تاثیر گذاری بیشتری در آگاهی‌بخشی به جامعه و تشویق به مشارکت در فعالیت‌های انسان‌دوستانه دارند.

به عنوان مثال، یک بنر به‌صورت آراسته و جذاب که شعارهایی مانند "همدیگر را حمایت کنیم" یا "با هلال احمر، همیشه در کنار شما هستیم" را در بر داشته باشد، می‌تواند جلب توجه عموم و الهام بخشی برای کمک به دیگران باشد. بنرهایی که شامل اطلاعات تماس یا راهنمایی‌های اولیه نیز باشند، می‌توانند نقش مهمی در آموزش جامعه در مورد نحوه ارتباط با هلال احمر را ایفا کنند. در نهایت، تاثیر بنرها بر روی جامعه، افزایش همبستگی و مشارکت مردم در فعالیت‌های انسان‌دوستانه و امدادرسانی را تقویت می‌کند.

بنر روز روز هلال احمر، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز روز هلال احمر

طرح بنر روز هلال احمر شامل: تصویر لوگو هلال احمر و متن گرامیداشت روز هلال احمر می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز روز هلال احمر می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز روز هلال احمر

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید

سایز:                               100 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز روز هلال احمر
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید با طرح بنر روز روز هلال احمر
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر لوگو هلال احمر در طرح بنر روز روز هلال احمر

 


بنر روز صلیب سرخ , طرح روز هلال احمر , هلال احمر , صلیب سرخ , روز صلیب سرخ , امدادگر , طرح بنر روز روزهلال احمر , بنر روز جهانی هلال احمر , نماد هلال احمر , طرح بنر هلال احمر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325