طرح پوستر روز ارتش

شناسه مطلب : 442756
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :444 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/18
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر روز ارتش جمهوری اسلامی

روز ارتش یکی از رویدادهای مهم و ارزشمند است که به مناسبت آن، به قهرمانی و تلاش‌های بی‌دریغ اعضای ارتش تقدیر و تجلیل می‌شود. این روز فرصتی است تا به تضحیات و خدمات پر ارزش ارتشیان به میهن و امنیت کشور بپردازیم و از آنها سپاسگزاری کنیم. ارتش با حفظ امنیت و دفاع از کشور، نقش بسیار مهمی در حفظ استقلال و امنیت ملی دارد و روز ارتش فرصتی است تا به این مأموریت نیکوکارانه و ارزشمند ارتش احترام بگذاریم.

چاپ بنرهای مرتبط با روز ارتش می‌تواند نقش مهمی در افزایش افتخار و ارادت مردم به نیروهای نظامی داشته باشد. این بنرها با بهره‌گیری از تصاویر شور و افتخارآمیز ارتش، می‌توانند ارزش‌های ملی و نظامی را به مردم ترویج دهند. همچنین، این بنرها می‌توانند به مردم اطلاعاتی در مورد فعالیت‌ها و مراسم مرتبط با روز ارتش ارائه دهند و آنها را به شرکت در این مراسم‌ها ترغیب کنند.

بنرهای چاپ شده به مناسبت روز ارتش می‌توانند بستری مناسب برای بیان ارزش‌ها و ایده‌هایی که با نیروهای نظامی مرتبط هستند، فراهم کنند. این بنرها با ابراز احترام و ارادت به نیروهای مسلح و تجسم شجاعت و حماسه آنان، می‌توانند افتخار و شعور ملی را تقویت کرده و از وحدت و همبستگی مردم با ارتش حمایت کنند.

بنر روز ارتش جمهوری اسلامی، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز ارتش جمهوری اسلامی

طرح  بنر روز ارتش جمهوری اسلامی شامل:تایپوگرافی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، تصویر نقشه ایران ، تصویر ارم ارتش پرچم ایران ، و متن گرامیداشت روز ارتش می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز ارتش جمهوری اسلامی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز ارتش جمهوری اسلامی

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سبز

سایز:                                444  مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز ارتش جمهوری اسلامی
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز با طرح بنر روز ارتش جمهوری اسلامی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از عکس با کیفیت  لوگوی ارتش و تایپوگرافی ارتش جمهوری اسلامی ایران با طرح بنر روز ارتش جمهوری اسلامی

بنر 29 فروردین , پرچم ایران , بنر لایه باز روز ارتش , روز ارتش جمهوری اسلامی , طرح لایه باز روز ارتش , طرح روز ارتش جمهوری اسلامی , تایپوگرافی ارتش جمهوری اسلامی ایران , بنر روز ارتش , لباس ارتشی , روز ارتش , لوگو ارتش ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325