طرح پوستر تبلیغاتی انتخابات مجلس

شناسه مطلب : 438349
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سفید کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :184 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/10
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح پوستر انتخاباتی


طراحی لایه باز بنر تبلیغات انتخابات مجلس یک ابزار استراتژیک است که نامزدها و تیم‌های انتخاباتی را قادر می‌سازد با سرعت و سهولت محتوای تبلیغاتی خود را به‌روز کنند و به تغییرات سریع در صحنه انتخابات واکنش نشان دهند. این لایه باز به نامزدها این امکان را می‌دهد تا به سرعت و با کیفیت، اقدام به تنظیم و ویرایش گرافیک‌ها، متن‌ها و تصاویر برای بنرهای تبلیغاتی خود کنند.

لایه باز در طراحی بنر تبلیغات انتخابات مجلس به نامزدها امکان به‌روزرسانی‌های سریع و انعطاف‌پذیری را می‌دهد. با تغییر در شرایط انتخاباتی و حوادث ناگوار یا مواضع جدید، نامزدها می‌توانند به راحتی و بدون نیاز به متخصص گرافیک، تغییرات لازم را در بنرهای تبلیغاتی اعمال کنند.

یکی از مزایای بزرگ این لایه باز این است که نامزدها می‌توانند با تنوع بخشیدن به عناصر گرافیکی مثل تصاویر، شعارها و رنگ‌ها، ارتباط بیشتری با مخاطبان خود برقرار کنند. با استفاده از این ابزار، می‌توانند پیام‌ها و ارزش‌های خود را به شکل جذاب و متنوع به نمایش بگذارند.

لایه باز در بنر تبلیغاتی انتخابات مجلس به نامزدها این امکان را می‌دهد که با تغییر در ظاهر و سبک بنرها، به سادگی با احزاب یا گروه‌های حمایتی خود هماهنگ شوند. این ابزار به نامزدها این امکان را می‌دهد تا با حفظ هماهنگی با اصول و ارزش‌های گروه‌های حمایتی، ارتباط قوی‌تری با پشتیبانان خود برقرار کنند.

عناصر طرح بنر انتخابات

طرح پوستر انتخاباتی شامل: پرچم ایران و استفاده از آیکون تصویر شورا  ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح پوستر انتخابات

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، کرم

سایز:                               184 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر انتخاباتی
  • همنشینی مناسب رنگ سفید و کرم طراحی بنر
  • طراحی بنر با استفاده از عکس با کیفیت مرتبط در طرح بنر
  • استفاده از کادر و شیپ های کاربردی در طراحی بنر

پیروزی نامزد انتخاباتی , طرح پوستر تبلیغاتی انتخابات , بنر کاندیدای انتخابات , بنر لایه باز تبریک در انتخابات , بنر پیروزی کاندیدا انتخاباتی , بنر پیروزی کاندیدا انتخاباتی , بنر پیروزی نامزد انتخاباتی , بنر انتخابات , پرچم ایران , بنر تبریک انتخابات , پوستر انتخاباتی , بنر تبریک نامزد انتخابات , طرح انتخابات مجلس , پوستر تبلیغاتی انتخابات , پرچم ایران , بنر انتخابات , طرح بنر پیروزی کاندیدا انتخاباتی ,
سهیل علیزاده - 1402-10-21

اسم فونت استفاده شده؟

امیررضا عباسی - ۱۴۰۲-۱۰-۲۳

سلام اسم فونت اردیبهشت هست

جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325