طرح پوستر تبریک عید نوروز

شناسه مطلب : 441827
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :175 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر نوروز

عید نوروز، به عنوان جشنی باستانی و مهم در فرهنگ و تاریخ ایران، با آغاز فصل بهار و نوروزگانی به نام «نوروز»، بازتابی از شادی، تازگی و امید به آینده دارد. این روزهای پرشور با همه آیین‌ها و سنت‌های خاص خود، نمادی از اتحاد خانواده‌ها و ارتباط انسان با طبیعت و زمانی برای بازنگری در خود و شروع دوباره به کارهای نوآورانه است.

چاپ بنرها به‌عنوان یکی از روش‌های موثر تبلیغات و ترویجی، می‌تواند تاثیر قابل توجهی در جشن‌های نوروزی داشته باشد. بنرهایی با طراحی‌های زیبا، رنگ‌های شاداب و پیام‌های محوری مرتبط با عید نوروز می‌توانند اثر بصری بسیار قوی داشته باشند و افکار و احساسات جامعه را در راستای جشن‌گری و شادی جلب کنند. این بنرها می‌توانند به‌عنوان یک وسیله ارتباطی بین مردم و مجموعه‌های مختلف فرهنگی، تجاری و اجتماعی عمل کنند و به ایجاد اتحاد و همبستگی میان افراد کمک کنند.

چاپ بنرهای مرتبط با عید نوروز همچنین می‌توانند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای مشاغل و کسب و کارهای محلی عمل کنند. این بنرها با نمایش پیشنهادات و تخفیف‌های ویژه برای خریدهای نوروزی، می‌توانند ترغیب به خرید و مصرف در این فصل را افزایش دهند و در عین حال به توسعه اقتصاد محلی کمک کنند. به طور کلی، چاپ بنرها به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند، نقش بسیار مهمی در افزایش شناخت و جذب مخاطبان در جشن‌های نوروزی و همچنین تحریک فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی دارد.

این طرح بنر لایه باز برای جشن عید نوروز با زمینه‌ای در رنگ کرم و تصویر سازی مرتبط با جشن و شادی این روزهای پرافتخار طراحی شده است. زمینه‌ی کرم به‌عنوان نمادی از گرما، شادابی و شادی درست به‌عنوان جذابیت فصل بهار، با نمادهای نوروزی هماهنگ شده است. این بنر با جزئیات شناور و رنگ‌های زنده، فضایی از شادی و امید را برای مخاطبان ایجاد می‌کند.

۱. "عید نوروز؛ جشنی از بازگشت طبیعت به زندگی، با نمادهای پرشوری از جمله سبزی‌ها، سمبل زندگی جدید و شادی نو."
۲. "با شکوه‌ترین رنگ‌ها و نوروزی‌ترین تصاویر، ما راهیم در جاده‌ای از امید و آرزو برای سالی پراز موفقیت و خوشبختی."
۳. "جشن عید نوروز، زمانی برای اتحاد خانواده و دوستان؛ زمانی که با هم به یادی از گذشته و آرزویی برای آینده می‌پردازیم."
۴. "با هر روز نوروزی، یک فرصت دیگر برای شروع دوباره و خلق زندگی‌ای پر از رنگ و شادی فراهم می‌شود."
۵. "با همه آرزوها و امیدهایی که به همراه نوروز می‌آید، برای همه شما عیدی شاد و پربرکت را آرزومندیم."

این پنج پاراگراف با استفاده از زبانی شاد و امیدبخش، پیام‌های مهمی از جمله شادی، امید، اتحاد خانواده، و آغاز دوباره را به‌انتقال می‌رسانند و با موضوع عید نوروز و زمینه‌ی کرم بنر هماهنگی دارند.

بنر لایه باز سال نو، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر عید نورزو

طرح بنر عید نوروز شامل:تصویر سازی نوروز ، تایپوگرافی عیدتون مبارک و متن گرامیداشت عید نوروزمی باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر عید نوروز را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر نوروز

ابعاد:                                200در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               175 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر عید نوروز
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم در طرح بنر نوروز
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • استفاده از تصویر گل در طراحی بنر
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی عیدتون مبارک در طرح بنر نوروز

 

 


طرح بنر سال نو , بنر نوروز 1403 , بنر لایه باز سال نو , طرح لایه باز بنر نوروز , بنر لایه باز نوروز , عید نوروز , بنر لایه باز عید نوروز , بنر لایه باز نوروز 1403 , نوروز , طرح بنر عید نوروز , بنر لایه باز عید نوروز , سال نو , طرح بنر لایه باز نوروز , بنر لایه باز نوروز , 1403 , طرح بنر نوروز , طرح بنر نوروز 1403 , تصویر سازی نوروز , پوستر سال نو , بنر عید نوروز , تایپوگرافی عیدتون مبارک , پوستر عید نوروز , بنر نوروز , نوروز 1403 , بنر سال نو ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325